View this post on Instagram

A post shared by Ashton Kutcher (@aplusk) on

בימים אלו בהם כולנו מבלים שעות נוספות בבית, חלק בלתי נפרד מרשימת הקניות שלנו הוא היין, שהפך להיות החבר הכי טוב שלנו. תשמחו לגלות שגם הזוג הכי אהוב בהוליווד – אשטון קוצ'ר ומילה קוניס התאהבו מחדש במשקה המשמח, והם אפילו מתכננים לעשות מזה עסק.

השניים הודיעו ל-4 מיליון העוקבים של אשטון כי הם משיקים את "יין הבידוד", שכל ההכנסות ממנו יתרמו לארגונים שמסייעים להתמודד עם משבר הקורונה. הבקבוק, שמחירו 25 דולר ליחידה, הוא בקבוק של יין אדום עם מיתוג ייחודי ועליו מדבקה לבנה ריקה בה כתוב "לחיי ___", והקונה יכול לכתוב כל הקדשה שירצה.

View this post on Instagram

A post shared by Ashton Kutcher (@aplusk) on

"בערבים אנחנו עושים דייטים ובילויים וירטואליים עם חברים, ואחד הדברים שאנחנו אוהבים לעשות בערבים האלה זה לשתות, לאכול, ולחלוק כוס יין", הם אמרו בסרטון שהעלו לחשבון האינסטגרם של אשטון. "דבר נוסף שהתעסקנו בו לאחרונה זה לעזור לכמה שיותר ארגוני צדקה, ומצאנו כמה ארגונים שמתמקדים באספקת ציוד מגן, האכלת ילדים וסיוע למשפחות שאיבדו את ההכנסות שלהם. מילה העלתה רעיון גאוני שמשלב בין השניים".

הזוג ההורס הקדישו את בקבוק היין שלהם לצופים, וסיימו בנימה אופטימית את הסרטון. "בין אם זה חבר שאתם מעבירים איתו את הערב, מישהו שעשה משהו טוב או אם אתם לבד בבית עם הילדים הארורים שאוהבים אתכם נורא, אנחנו מרימים אתכם לחיים בשביל שנעבור את היום הזה!". אנחנו מאוהבים + מתים לכוס יין.

View this post on Instagram

A post shared by Ashton Kutcher (@aplusk) on