למרות שגם אנחנו נופלים במלכודת הסגידה לבנות קרדשיאן-ג׳נר, ובראשן האובססיה הנצחית קים, חשוב לזכור שמי שאחראית ליצירת המפלצת מגלגלת המיליונים הזו היא קריס ג׳נר, וקרדיט צריך להינתן לה מדי יום. קמתם בבוקר ולא אמרתם תודה לאל על קריס? אתם לא יודעים להעריך את החיים האלה.

עכשיו המאמא-ג׳ר (אמא שהיא גם מנהלת, למקרה שפספסתם) עושה עוד צעד עסקי שלנו נראה משונה, אבל היי, אנחנו לא גרים באחוזה והיא כן. ג׳נר הגישה בקשה לרשום את שמה של סטורמי, הנכדה הטרייה שלה ובתה של קיילי, כסימן מסחרי.

stormi webster

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

שימו לב איך מתנהל עסק משפחתי מצליח ושננו - ברגע שקיילי הודיעה על בחירת השם סטורמי, קריס התחילה להפעיל את הצוות המשפטי שלה. הם הגישו בקשה לרשום את השם כסימן מסחרי, שריינו את כל חשבונות הרשתות החברתיות על שם סטורמי ומקורבים מוסרים שקריס חושבת שהשם סטורמי הוא שם שמוכר מעולה.

Love my @DanielWellington watch and cuff, perfect gifts for Xmas!#ad Use code KYLIE for an additional 15% off all holiday bundles on Danielwellington.com

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אחרי שקלואי קרדשיאן סיפרה שהסיבה העיקרית למהפך הפיזי שעברה הייתה הלחץ המשפחתי והטענה שהגוף הלא-מספיק-חטוב שלה "פוגע במותג קרדשיאן", אנחנו רק מקווים שסטורמי הקטנה לא תרגיש מוקדם מדי את הלחץ שכבר מופעל עליה להפוך למותג משל עצמה. עכשיו רק נותר לראות איזה תפקיד קריס מייעדת לה בעסק המשפחתי - האם היא תהיה דוגמנית המסלול הצעירה בהיסטוריה? או תתחזק אימפריית בשמים בגיל חמש? לא יכולים לחכות לגלות.