אם זה היה תלוי בנו, היינו עושים פוטושופ לזיכרון שלנו ומטשטשים ממנו את כל החלקים שקשורים לזוגיות של סלינה גומז וג'סטין ביבר. אבל מתקן מחיקת הזכרונות שלנו נתקע במכס, לכן אנחנו מסתפקים בפוטושופ של הפרצוף של סלינה גומז. וגם זה משהו.

כבר שנתיים שגומז היא הפנים של Coach – מותג היוקרה שנודע בעיקר הודות לתיקים המהודרים שנושאים את תוויתו. היא הצטלמה לאחרונה לקמפיין 2018 של המותג, בו שולבו גם כמה תיקים שעזרה לעצב בעצמה:

A post shared by Coach (@coach) on

אבל ספק אם מנהלי המותג יכלו לחזות את כמות התגובות השליליות שהתמונות האלה יקבלו. גולשים רבים לא הצליחו להתרכז בתיקי העור, וכתבו במקום זאת על מבנה פניה של סלינה, שעבר, לטענתם, החלקה והצרה.

"אומייגאד, הם הפכו את האישה הזאת לבובה", כתב מגיב אחד, "זה פאקינג דוחה". מגיבים נוספים הביעו גם הם תסכול רב מכמות הריטוש שבוצעה על הפנים המפורסמים של סלינה: "הפוטושופ הזה מיותר לגמרי. למה לכם לקחת סלבריטאית שתקדם את המותג שלכם, אם אתם לא רוצים שיזהו אותה?", כתב מגיב נוסף.

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

למרבה האירוניה, בנוסף לתמונות הקמפיין הרגילות, ב-Coach שחררו גם כמה תמונות מאחורי הקלעים של הצילומים. אתם יודעים, כדי להראות לנו כמה הכל פה אמיתי ובגובה העיניים –

סלינה גומז (צילום: Coach)
כמעט אנושית - סלינה גומז | צילום: Coach

לא עזר.

 גולשים מנומסים פחות כתבו גם "תתביישו! אתם מנציחים את התפיסה שאפילו הטוב ביותר הוא לא טוב מספיק", "מה עשיתם לפנים שלה?!" ו-"זה מביך לשני הצדדים". סיכמה יפה מגיבה אחת, שכתבה: "אני מבינה שכל תמונה שמסע פרסום עוברת ריטוש... אבל אני לא מבינה למה בחרתם לערוך ולתקן את פניה של אישה שבאופן גלובלי נחשבת ליפהפייה".