מי מאיתנו לא עשה פעם משהו מביך בשביל כסף? אוקיי, סבבה, אולי אתם ספציפית לא, אבל הסלבס האהובים עליכם דווקא כן. ולא מעט. אם הם בכל זאת מרגישים שזה לא לרמתם להיאבק בדרקונים או לירות לייזר מהעיניים בפריים-טיים של הטלוויזיה האמריקאית, הם עולים על מטוס לטוקיו ומצלמים שם פרסומת שמיועדת רק לקהל היפני. כן-כן, בדיוק כמו ג'ואי והליפסטיק לגברים ב"חברים" או רג'ינה ג'ורג' שעושה קאר קומרשלס אִין ג'פאן.

עולם הפרסום היפני עובד לפי חוקים קצת שונים מאלה שאנחנו מכירים פה, והפרסומות היפניות נראות לרוב כמו וידאו-ארט שיצא מכלל שליטה.

כשהוא לא מפציר בנו לקנות מכונות קפה, ג'ורג' קלוני רב עם ציפורים על גרעין פופ-קורן, וזו בכלל פרסומת לבירה:

ביונסה מוכיחה שהיא אכן מסוגלת לחולל ניסים. ללכת על מים זה הכי לפני 2,000 שנה. היום כולם רוקדים על המים המינרליים:

כשהיא לא בנעליה של ג'קי קנדי, נטלי פורטמן נלחמת על זכותה לפרסם שמפו:

ואם כבר הזכרנו מלחמות, הנה מדונה, שפרסמה לא מעט מוצרים בטלוויזיה היפנית בתחילת הניינטיז:

עדיין צמאים? הנה פרסומת לוויסקי. ליאונרדו דיקפריו מקפיץ, אתם רק מסתכלים:

שרליז ת'רון מתאמנת לתפקיד פיוריוסה ב"מקס הזועם" בפרסומת למכונית:

חובבת נוספת של כלי תחבורה היא לוסי לו, שנוסעת באופניים על קירות של בניינים ומפרסמת משקה דל קלוריות. אלא מה:

מה יותר קריפי, המבט על פניו של אלייז'ה ווד או העובדה שהוא משוחח עם ארנב מצויר?:

ולסיום, טומי לי ג'ונס שלקח, כנראה, ברצינות גדולה מדי את הדמות שגילם ב"גברים בשחור" והפך למורה שהוא גם חייזר בפרסומת לקפה בפחית: