רק לפני חודשיים הרשת געשה ורעשה על חברת "ספיריט הלואין", שלא רק החליטה לשווק תחפושת חסרת טאקט של קייטלין ג'נר – אלא גם צילמה אותה על גבר שעיר ושמנמן שכל קשר בינו ובין האם החורגת של בנות קרדשיאן מסתכם במחוך בלבד.

אבל למרות הביקורות, הקהל הצביע ברגליים: אתר TMZ מדווח כי כמה רשתות כבר הודו שהתחפושת היא הנמכרת ביותר בהלואין הנוכחי – וכי כל הדגמים שיצאו למדפים נחטפו כבר באוגוסט האחרון.

וזה לא הכל - "קראו לי קייטלין" הצליחה לעשות את הבלתי אפשרי ולעקוף בסיבוב את התחפושת הפופולארית של השנים האחרונות, אלזה מ"לשבור את הקרח", למרות שספק אם הן פונות לאותו קהל יעד.

עוד ב-mako סלבס:

אגב, חלק מיצרני התחפושת הפנימו את הביקורת וצילמו מחדש את התחפושת על אישה צעירה במקום על גבר, אבל ספק אם ג'נר רואה בהישג הזה מחמאה.

מצד שני, תחפושת קים והשער של "פייפר" לא התקרבה אפילו לשבור את השיאים של "פרוזן", אז כנראה שבאמת יש מלכה חדשה בממלכה.

פרוזן  (צילום:  באדיבות yes )
אלזה, אל תתבאסי | צילום: באדיבות yes

קייטלין ג'נר תחפושת  (צילום: mako)
אנחנו לגמרי קייטלין | צילום: mako

 תחפושות מאתרים בחו"ל (צילום: aliexpress.com)
או שבעצם פרוזן? | צילום: aliexpress.com

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם