בר רפאלי בקמפיין חדש (צילום: טוויטר)
עוד קמפיין | צילום: טוויטר

בר רפאלי נמצאת בארץ כבר כמה ימים, שבמהלכם בילתה בין היתר באילת עם חברים ובהופעה של אייל גולן בקיסריה. אבל שלא תחשבו שרק בילויים יש לה בראש, עכשיו מתבררת מטרתה האמיתית של חופשתה הארוכה.

רפאלי מוסיפה לסל הקמפיינים שהיא מובילה חברה נוספת בשם "מיי צ'ק", ואחרי קמפיינים להלבשה תחתונה (גם לחברה שבבעלותה), תכשיטים, אקססוריז, בושם ושאר מותגים, הפעם היא הלכה על אפליקציה. 

"מיי צ'ק" היא חברה ישראלית שייצרה אפליקציה חדשה לתשלום סלולארי בבארים ובבתי קפה. רפאלי הצטלמה עבור החברה השבוע ואף שיתפה את עוקביה בטוויטר בתמונה מסט הצילומים באחד הבארים בתל אביב.

בסביבתה לא ממהרים לפרט מה הקשר של רפאלי לחברה הזו, אבל הסיבה שהיא בחרה לפרסם חברה בתחילת דרכה כשרוב הקמפיינים שלה הם גדולים ובינלאומיים, היא כי ככל הנראה יש לה יד בחברה. להזכירכם, יש לה כבר עסק אחד ברשותה.

זאביק דרור, איש יחסי הציבור של החברה, מסר בתגובה: "מיי צ'ק תושק רשמית בתחילת חודש אוגוסט".