קובי פרץ (צילום: איתן טל)
פרץ. ילדים זה שמחה, ברכה וקמפיינים | צילום: איתן טל

עכשיו, כשכבר יש לו ברזומה את קיסריה, היכל התרבות ובן בכור העונה לשם ליאל-גבריאל, הגיע כנראה זמנו של קובי פרץ לנסות משהו חדש, למשל להפוך לפרזנטור של חברה גדולה. 

ככה חושבים לפחות מנהליו של הזמר, שהסכימו לפתוח במשא ומתן עם כל מיני חברות אופנה וקוסמטיקה, לאחר שבעבר סירבו בכל תוקף לכל הצעה שהגיעה אל שולחנם. יחד עם זאת, כרגע הדברים עדיין נשקלים בכובד ראש, בעיקר בגלל שפרץ רוצה להרגיש מזוהה עם חברה אותה יפרסם. ופרץ, כזכור, הפך לאחרונה לאבא טרי, ומתעסק בימים אלה בעיקר בחיתולים, מוצצים ופליטות פה. 

לכן, מנכ"לים יקרים של חברות למוצרי תינוקות  - זה הצ'אנס שלכם. כי עם כל הכבוד למוצרי ביגוד וטיפוח, קובי פרץ של 2009 הוא קודם כל אבא.

שרית בירן, מנהלת יחסי הציבור של פרץ - אפשר להגיד מברוק?
"התקבלו כמה פניות, כל פניה נבחנת לגופה אבל השיקולים שלנו הם בזיהוי של קובי עם המותג ובמחיר כמובן".

כמובן.

אותנו בעיקר מעניין אם יש מצב לקמפיין משותף עם אינה מהישרדות. היא גם ככה בדרך לאחד משלה. ולא, לא זה שבמקלחת.