ניקול ראידמן עם לואי ויטון (צילום: mako)
אתה יודע מה זה קמפיין? קמפיין זה קוף! | צילום: mako

אחרי הקמפיין המשעשע לחברת "טיב טעם", המעושרת ניקול ראידמן ממשיכה לגזור קופונים מהתהילה שלה. הפעם היא נבחרה לשמש פרזנטורית של חברת התכשיטים הבינלאומית Neuhaus, שזה אומר שראידמן תהיה זו שתוביל את פעילות הפרסום השנתית של המותג הבינלאומי ובמסגרת זאת גם תיקח חלק באירועים שונים של החברה בחו"ל.

הבחירה לקמפיין הבינלאומי הזה ממקם את ראידמן באופן רשמי כמעושרת הכי נוצצת ואטרקטיבית שיצאה מתוכנית הפריים טיים של ערוץ 10, והיא רק בת 25, להזכירכם. ההצעה של החברה משתלבת לראידמן מצוין בלוח הזמנים, מאחר וגם ככה היא נמצאת לא מעט בחו"ל.

אם תהיתם, מדובר בחברה יוקרתית לתכשיטים, לה יש מספר חנויות בארץ ובעולם, בין היתר בפאריס, מוסקבה, ציריך, קאן, מארבלה ספרד, תל-אביב, ירושלים ואילת. אין לנו מה להגיד מלבד - בר רפאלי, יש לך מתחרה.

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין, למגזין BelleMode)
מעתה אימרו: ניקול אינטרנשיונל | צילום: אלכס ליפקין, למגזין BelleMode