אביבית בר זוהר לדיוטי מוטי חורף (תמונת AVI: צ'ינו פפראצי)
יפה לה | תמונת AVI: צ'ינו פפראצי

אביבית בר זוהר לא נחה לרגע. בין ההתעניינות בפוליטיקה לאחרונה, קמפיין אופנה ועבודה על קריירה של זמרת, אביבית בר זוהר נכנסת גם לתחום העסקי.

לרכילויות הכי מעניינות - הצטרפו ל-mako בידור בפייסבוק

שזה אומר, שבר זוהר חתמה על חוזה שותפות עם חברת אקססוריס שהייתה להיט בשנות ה-90.

לאלו ממכם שעוד זוכרים, בשנות ה-90 היה אקססורי סלילים צבעוניים לשיער בשם קרליס (CURLIS). (מיכל ינאי, נניח, התקשטה בזה בתכנית המיתולוגית "קצפת"). עכשיו זה חוזר ואין דרך טובה יותר מלהחזיר את זה עם גימיק שייתן לזה את הדחיפה המתאימה.

בדיוק בגלל זה נעשתה פניה לבר זוהר שהחליטה שהרעיון מצא חן בעיניה והחליטה להתקדם עם החברה, כשעל הפרק היא לא תהיה פרזנטורית, אלא שותפה עסקית לכל דבר. בין יתר הדברים שהיא תעשה, פעם בחודש תוגרל מסיבת פיג'מות איתה.

מה שאומר שבר זוהר תגיע לבית של הזוכה וחברותיה וכולם ישימו אחת לשנייה קרליס על הראש. תנו לנו לנחש שבעקבות הגימיק הזה גם גברים יתחילו להתעניין באקססורי המדובר.

העסק החדש של אביבית
עסקים טובים עושים היום