ליאור קוקה (צילום: פרטי)
צילום: פרטי

זה כבר חודשים ארוכים שמוצרי הניקוי של ליאור קוקה עומדים מסודרים במחסנים ומחכים להימכר לציבור הרחב, ביום שלישי האחרון ואחרי בילדאפ ענק ולא מעט ציפיות, ליאור השיקה את ליין מוצרי הניקוי שלה, TNX, בחברת "שופרסל". 

ההמולה לא איחרה להגיע ותוך יומיים נמכרו למעלה מ-100,000 אלף פריטים אך לא כל הנוצץ זהב: בעקבות העומס הרב על המערכת - למערכת mako סלבס נודע כי יש מאות קונים שהזמנותיהם בוטלו - ולא רק שיצאו לא מרוצים, הם גם מאשימים את קוקה. "פונים אליי בכל פלטפורמה אפשרית כדי לעדכן אותי שמבטלים הזמנות", סיפרה בתגובה קוקה למערכת mako סלבס." הוספתי 42 נקודות ליקוט כדי לפרוס את העומס ולספק הכל בזמן".

"האונליין של שופרסל קלט אלפי הזמנות, סיפרה קוקה. "חווה עומס שהשאיר גם אותי וגם אותם פעורי פה. אנחנו מטפלים בחבלי לידה עד השעות הקטנות של הלילה מול כל הגורמים ומול מערך המשלוחים שלהם כדי שכל מי שהזמין יקבל את ההזמנה שלו במהירות וללא עיכובים או ביטולים. אני מוצאת את עצמי מתרגשת ובוכה מאושר כל שעה עגולה ופשוט אומרת תודה על זה שקהל שלי סומך עליי, מפרגן לי ולא מפסיק להתלהב איתי ביחד".