דקל וקנין כבש את הביצה המקומית ואת עם ישראל בתקופת הקורונה. מילד אנונימי שלומד בחטיבת הביניים בטבריה, דקל הפך את הברכות שהוא מקדיש ברשתות החברתיות לעניין ויראלי, ואפילו השיר "סוף עונה" הצליח להשתלט על לא מעט אנשים.

עכשיו, אם תהיתם, הגיע הזמן לכבוש עוד כמה זירות. דקל נבחר להוביל את קמפיין הטלוויזיה בקיץ 2020 של חברת הגלידות "הגלידות של פלדמן". הצעד הזה מגיע זמן קצר אחרי שדקל חתם במשרדו של אייל גולן, "ליאם הפקות" ואפילו הוציא סינגל חדש.

דקל וקנין בקמפיין ראשון (צילום: יחסי ציבור,  יח"צ)
כוכב. וקנין | צילום: יחסי ציבור, יח"צ
דקל וקנין בקמפיין ראשון (צילום: אילן בשור)
מתרגל למצלמות? | צילום: אילן בשור

דקל חזר לספסל הלימודים אחרי תקופה ארוכה בה ישב בבית ואל הצילומים שהתקיימו היום (ב'), הוא הגיע מיד כשסיים בבית הספר. לפי דיווחים, על כיכובו בפרסומת, דקל עתיד לשלשל לכיסו כמה עשרות אלפי שקלים.

דקל וקנין בקמפיין ראשון (צילום: יחסי ציבור,  יח"צ)
בא לו טבעי | צילום: יחסי ציבור, יח"צ
דקל וקנין בקמפיין ראשון (צילום: אילן בשור)
פייר? בא לנו גלידה | צילום: אילן בשור