הישרדות (צילום: מולי באלי​)
כוכב. ג'ובאני רוסו בצילומי הקמפיין החדש | צילום: מולי באלי​

ליד המילה "מינוף" צריך לשים תמונה של ג'ובאני רוסו, כי אין ספק שמדובר בכוכב שמצליח להפוך את הלימון ללימונדה. ג'ובאני, שמשתתף בעונה הנוכחית של "הישרדות VIP", עבר שבועות קשים של רעב, אך מה שהיה חסר לו יותר מכל זה שוקו.

מי מכם שלא צפה, נזכיר כי ג'ובאני דיבר על אהבתו הרבה למשקה וכי מה שחסר לו יותר מכל זה לשתות שוקו בבוקר. באחת המשימות, משימת הפרס הייתה עמדה מפנקת של שוקו ושאר מוצרי חלב של חברת "טרה", מה שגרם לג'ובאני לרצות יותר מכל לזכות בה. לצערו, הוא לא זכה במשימה, אך זכה בדבר גדול יותר.

הישרדות (צילום: מולי באלי​)
ג'ובאני רוסו לטרה | צילום: מולי באלי​

חברת "טרה" החליטה לנצל את המומנטום ופנתה לרוסו ולבת זוגו, מאיה פישל, שמנהלת אותו מקצועית, ברצון להפוך אותו לפרזנטור החדש של החברה ולהצטלם לקמפיין הקיץ שלהם. אחרי משא ומתן שהבשיל בין הצדדים, החוזה נחתם. 

View this post on Instagram

"Beautifully done. Elegant and clean design of the men's pendant in "Where the Universe touches the Earth" collection by Elkana, highlights the incredible choice of materials - meteorites and rosewood in silver, and definitely takes the message across. It's masculine, strong, powerful and full of spirit. @elkana_art

A post shared by Giovanni_rosso (@giovanni_rosso_offical) on