במהלך השנים נצפו לא מעט "אתגרים" וטרנדים שכבשו את הרשת - מאתגר דלי הקרח ועד טרנד הצעידות של אופירה אסייג, אך בשלב זה אפשר לומר בוודאות כי זה שייצר הכי הרבה שיח בשנה החולפת הוא ללא ספק אתגר הבקבוק, והכל הודות לבחור אחד: מייקל לואיס.

למי שהספיק לשכוח (או להדחיק) את החודשיים האחרונים, נזכיר שטרנד הסרת הפקקים עשה עלינו את כל הדרך מעבר לים, ובעוד שאחרים הסתפקו ברגליים וידיים לפתיחת הבקבוק (או מיתרי קול, אם את מריה קארי), לואיס בחר באיבר אחר ומוצנע בהרבה - מה שעורר סערה ברשת.

כעת הוא סוף סוף זוכה לקטוף את הפירות שהניבה אותו סרטון פרובוקטיבי, עם ליהוקו לקמפיין של משרד הפרסום זרמון גרופ  לפרסומת חדשה של SOS אנרגיה אקספרס - חברת שירותי תדלוקי השטח הגדולה בישראל - בתפקיד גיבור העל האולטימטיבי, סופרמן. 

הפרסומת מציגה לקוח שנתקע וקורא ל-SOS - קריאה שמגיעה למייקל לואיס, ששומע אותה בעודו בחליפת איש עסקים. הוא מבצע סיבוב (כמעט כמו זה בו השתמש בסרטון) והופך לסופרמן, שמגיע ללקוח ומציל את היום.

על פי הערכות של גורמים הקשורים לפרויקט, הדוגמן עתיד לשלשל לחשבון הבנק שלו סכום העומד על כ-200 אלף שקלים עבור הפרסומת החדשה, מה שהופך את הדרמה שיצר למאוד (מאוד) משתלמת.

 

_OBJ