שנים ארוכות חלפו מאז שאביבית בר זוהר נכנסה לחיינו בסערה, כמתמודדת ב"האח הגדול", אך מאז היא הצליחה לשמר את המעמד שלה ככוכבת מן המניין בתעשיית הבידור הישראלית.

עם זאת, מי שעוקב אחר הכוכבת הפופולרית יודע שהשנה היא עברה מייקאובר לא קטן, שכלל שינוי חיצוני אך גם פנימי, מה שהביא את העם להתאהב בה אף יותר - ולכן גם לא ממש הופתענו לגלות שבר זוהר קטפה קמפיין ביוטי ראשון מזה שנים. 

הקמפיין של אביבית בר זוהר​ (צילום: אלמוג גבאי, יחצ)
נפגש גם בעונה הבאה? | צילום: אלמוג גבאי, יחצ

אביבית נבחרה על ידי מותג האיפור הבינלאומי FLORMAR לפרזנטורית מקומית - מחמאה לא קטנה לנוכח העובדה שמדובר במותג שנמכר במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. 

הקמפיין של אביבית בר זוהר​ (צילום: אלמוג גבאי, יחצ)
קים קיי, זו את? | צילום: אלמוג גבאי, יחצ

השבוע היא התייצבה לצילומים ראשונים עבור קולקציית "Light It Up", והצליחה להפתיע את כולם בלוק יחסית טבעי וסולידי, השונה מאוד מזה בו אנחנו רגילים לראות אותה ביומיום. האם זה עוד חלק מהתהליך שהיא עוברת? יכול להיות, אבל כל עוד פינת "הלוק היומי" נשארת - אנחנו רגועים. 

הקמפיין של אביבית בר זוהר​ (צילום: אלמוג גבאי, יחצ)
נפלנו, אין מה לומר | צילום: אלמוג גבאי, יחצ

כאמור, בר זוהר מסכמת שנה מצוינת במיוחד, במהלכה חזרה למסכי הטלוויזיה וכבשה מחדש את לב הצופים, עברה לדירה יוקרתית חדשה בתל אביב והמשיכה להעביר סדנאות זוגיות והעצמה נשית. מאחלים לכם שהבאה תהיה טובה לא פחות, אמן ואמן.

הקמפיין של אביבית בר זוהר​ (צילום: אלמוג גבאי, יחצ)
חותמים איתך בכיף לעשור לפחות | צילום: אלמוג גבאי, יחצ