עוד יום צילום שגרתי עבר על הדוגמנית אסתי גינזבורג, והפעם זה היה עבור חברת התכשיטים BELLETTO, להם היא משמשת פרזנטורית כבר תקופה.

גינזבורג, כחלק מקמפיין הקיץ של החברה, הצטלמה לסרטון להשקת סניף הדגל באילת. בגלל שמדובר בקמפיין לתכשיטים של קיץ, בחרו להציג אותם כשגינזבורג בבגדי ים, כולם שלמים, ובמקביל, עורה של גינזבורג נמרח בשמן שיזוף על מנת להבליט את אפקט הקיץ.

אסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
צונזרה. גינזבורג | צילום: אביב חופי

אלא שכשהחברה הגיעה לשלב הפרסום הממומן בפייסבוק, הם נתקלו בסירוב מצד האתר. לטענתם, חל סירוב לאשר קידום ממומן של הסרטונים בעמוד הפופולרי של חברת התכשיטים בגלל תוכן מיני מידי.

תחילה קיבלה החברה תשובת סירוב אוטומטית במחשב, אולם נשלח ערעור. לאחר מספר ימים הגיע טלפון מנציג של פייסבוק מדבלין והסביר לחברה שהחזה של גינזבורג נראה יותר מדי פעמים בסרטון, ושאם הסרטון יערך מחדש ויופחת משך הזמן שבו מוצג החזה שלה, הם יאשרו זאת.

פתיחת שבוע האופנה - אסתי גינזבורג (צילום: עופר חן)
אל תקשיבי לפייסבוק | צילום: עופר חן

מקורבים סיפרו כי "גינזבורג היא קודם כל אמא, לפני שהיא דוגמנית, וכבודה נשמר גם בצילומי הקליפ. ללא מחשופים, ללא תנועות מיניות מדי. בהחלטה אף אחד מבגדי הים לא היה ביקיני או חוטיני או משהו חשוף אחר". 

לאחר לבטים בנושא, בחברה הוחלט שלא לערוך את הסרטון מחדש ואף לוותר על הקידום בפייסבוק. 

מחברת בלטו נמסר:

"הסרטון אינו פרובוקטיבי, וחבל שנפסל לקידום. מה שבולט בסרטון הוא התכשיטים היפים מהקולקציה החדשה שלנו שכבר נמכרו באלפי יחידות וזכו לביקורות מדהימות, ולא שום דבר אחר".

אסתי גינזבורג