האם אנחנו בעיצומו של דז'ה וו? שלושה שבועות בלבד חלפו מאז רותם סלע ואביב אלוש הסעירו את הרשת עם הפרסומת הפרובוקטיבית לחברת "קסטרו", וכבר אנחנו מקבלים סיבוב נוסף - אך מכיוון אחר לגמרי.

אם הפרסומת של סלע ואלוש עוררה את זעמם של רבים, שטענו כי התוכן נוטף המיניות אינו מכבד אף אחד - ובייחוד לא צמד שחקנים נשואים עם ילדים - כעת גם מי שמינפה כבר פרובוקציה או שתיים לתועלתה, בר רפאלי וג'רמי מיקס מצטרפים לקלחת. אנחנו רק רוצים להזכיר שהשנה היא 2018, כן?

בפרסומת החדשה לקולקציית הקיץ של מותג המשקפיים "קרולינה למקה" ניתן לראות את צמד הפרזנטורים, רפאלי ומיקס (הידוע בכינויו "הפושע החתיך בעולם"), בשלל סצנות מיניות, והתגובות, כצפוי, לא איחרו להגיע.

"בר, פרסומת נוראית. את מספיק יפה ולא צריכה להשתמש במין למכור משקפיים", "ממש סרט אירוטי, בושה וחרפה לנו. זה מה שהדור הבא ילמד - סקס ואלימות!", "אני לא מבינה את זה, איך אפשר", "אז מה המסר החינוכי בפרסומת הזו?", "לא לעניין, היא אישה נשואה" - אלה רק כמה מהטוקבקים שנכתבו ברשת, עם טענות זהות לאלה שהתקבלו על הפרסומת ל"קסטרו".

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

בין כל התגובות, היו גם כאלה שהצליחו להבין שמדובר במשחק של שני דוגמנים עבור פרסומת ופירגנו, כאשר לא מעט הזכירו את הפרסומת של סלע ואלוש וכתבו: "למה כשרותם ואביב עושים את זה קוראים לזה 'פורנו', אבל כשבר רפאלי מורידה לג'רמי את החולצה כולם עפים על זה? עקום לגמרי". 

מטעם חברת "קרולינה למקה" נמסר:

"קמפיין הקיץ של 'קרולינה למקה' חדשני גם העונה, אופנתי ומסעיר ואנו שמחים על בחירתנו ובחירתם של בר וג׳רמי להשתתף בו מחדש. שניהם פרזנטורים מקצועיים ומובילים בעולם ואנו מרגישים כי החיבור מצוין ומחזק את פעילות המותג גם בזירה הבינלאומית".

A post shared by CAROLINA LEMKE (@carolinalemkeberlin) on