מארינה מקסימיליאן הורידה בשנים האחרונות עשרות קילוגרמים, שבין השאר הביאו אותה לככב יותר במדורי הרכילות מאשר במדורי המוזיקה. לפני ארבע שנים הופסק שיתוף הפעולה של מארינה עם רשת "עונות" למידות גדולות, זאת לאחר הירידה הדרסטית במשקל.


אתמול נודע כי מארינה מקסימיליאן חוזרת לדגמן למותג האופנה, וזמן קצר לאחר מכן, כצפוי, לא מעט גולשים התקוממו נגד החלטת מנהלי החברה להחזיר את מארינה לדגמן מידות גדולות.

"האם יבוא יום שאנשי מותג עונות יבינו שהפרזנטורית שלהם לא מייצגת את קהל היעד?", נכתב על ההחלטה. "אתם פשוט מביכים, באמת. חסרות דוגמניות פלאס סייז בארץ? (רמז: לא). בכל העולם כבר הבינו שנשים רוצות לראות דוגמניות שבאמת מייצגות אותן, ורק אנחנו תקועים מאחור. עם כל חיבתי למרינה היפה והמוכשרת, היא פשוט לא מתאימה".

ותודה לגמלא על שמלה יפהפיה #gamlafasion @gamlafashion המשך יום נעים

A post shared by Marina Maximilian (@marinamaximilian) on

"הרשת תבין שאנחנו הפלח עם הגוף המלא השופע עם הקימורים, שאנחנו מתנגדות לפרזנטורית במישקל נוצה. אנחנו נצביע ברגליים ולא נכנס לחנויות", כתבה גולשת אחרת והוסיפה: "מארינה מהממת ויפהפייה, אין בכלל ספק בעניין, אבל קהל הייעד שלכם פשוט לא נראה כמוה". 

בחודש מאי האחרון, כזכור, מארינה פרסמה פוסט זועם על עיתונאית ששאלה אותה האם היא בהריון. "תודה שקראת לי שמנה", השיבה מארינה להודעה של העיתונאית, ונשים רבות מבקרות את מארינה על האופן בו היא בחרה להגיב ולהציג את המילה "שמנה" כמילת גנאי.

מי ששימשה עד לפני ימים ספורים כפרזנטורית של המותג היא עדי שילון, וממש כמו מארינה, גם שילון קיבלה לא מעט תגובות קשות כשנודע על בחירתה להוביל את הקמפיינים של החברה. 

מרשת "Onot & Jump" נמסר בתגובה: 


"מותג האופנה '‪'ONOT‬, בבעלות משפחת שמע ומשפחת יפת, חוגג השנה 40 שנה להיווסדו ובכך יוצאת החברה בקמפיין חדש בניחוח נוסטלגי‪.‬ לטובת המהלך גוייסה מחדש הזמרת והיוצרת, מארינה מקסימליאן בלומין, אשר נחשבת לפרזנטורית הזכורה ביותר של הרשת בכל הזמנים. הבחירה במארינה מייצגת את ערכי המותג בעצם היותה אישה מצליחה, בעלת תעוזה וכח רצון, אישה שמשיגה ומגשימה חלומות, מתפתחת וגדלה בכל יום ומשתבחת עם השנים.אופנה אינה עניין של מידות אלא של ביטוי עצמי לצד תחושת נוחות. כל אישה רוצה להראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמה וכל אישה רוצה להרגיש בנוח. רשת 'Onot & Jump' מציעה מגוון סגנונות תחת שני המותגים וכן טווח מידות גדול יותר (38-52). חיבור המותגים תחת קורת גג אחת מוכיח שאופנה אינה עניין של מידה אלא של גזרה נכונה ושילוב פריטים מחמיאים. אנו שמחים על חזרתה של מארינה למשפחתנו ומתכננים לכם הפתעות נוספות.

 

תמיד משעשע אותי המעבר בין המראה הבימתי המאופר לכניסה למרחב הביתי השקט. ואיך שאני מרגישה שאני חוזרת לעצמי בכל משיכה של מסיר איפור על הפנים; שמגלה אותי, העייפה ומוקירת התודה על סיבות העייפות . כשהבת שלי רואה אותי מאופרת, או עם פאה, או חוזרת הביתה בבלונד בוהק- היא צוחקת! מבחינתה סיפרתי בדיחה . אני שמחה על ההזדמנויות להתגנדר ועם זאת-אני בעיקר אוהבת ללכת בלי איפור בכלל ביום יום . אוהבת לגלות קמטוטי חיוך .אוהבת לשיר לכם ואוהבת לחזור הביתה ולנעול נעלי בית רכות ולהתגנב לתוך הפיג׳מה. תודה על כל האפשרויות :) . בצילום - שלב אחרי שלב של הורדת האיפור חלומות פז וליל מנוחה ♥️

A post shared by Marina Maximilian (@marinamaximilian) on