הפסקנו כבר לספור את הקמפיינים שקוטפת בר רפאלי אבל אין ספק שהפסגה שכבשה עכשיו דורשת התייחסות מיוחדת - הבינלאומית נכנסת לנעליים של דיאן קרוגר וקייטי הולמס.

רפאלי ממשיכה בקטיף הקמפיינים היוקרתיים ואחרי הקמפיינים של "מרטיני" ו"ביואיק" היא הולכת להוביל את הקמפיין הבינלאומי לכבוד 70 השנים של רשת התכשיטים "ה. שטרן".

בר אמנם לא הישראלית הראשונה שמככבת בקמפיין של הרשת, לפני עשור הייתה זו יעל גולדמן שכבשה את שלטי החוצות אבל מאז עברו הרבה מים בנהר, או יותר נכון - הרבה קייטי הולמסיות.

עוד ב-mako סלבס:

בעקבות הקמפיין הבינלאומית תארוז את עצמה לברזיל, שם יערכו הצילומים ועל פי מקורבים היא צפויה להשתכר כרבע מיליון דולר. עד לא מזמן רפאלי גם תפקדה על תקן השגרירה של המותג בישראל, אז אין ספק שאנחנו מדברים פה על קפיצת מדרגה מחמיאה במיוחד.

ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל: "הקשר ההדוק בין ה.שטרן ובר רפאלי החל מזמן. בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר ואנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן."

ג'ואן ריברס - קייטי הולמס
מישהו עשה את זה קודם | צילום: Michael Loccisano, GettyImages IL
דיאן קרוגר- שיער סתיו
הרבה קודם | צילום: cosmopolitan.com,
יעל גולדמן ובתה בהשקה של פמפרס
ממש קודם | צילום: אביב חופי

mako סלבס בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +