אחרי פרשת "סטטוסים מצייצים" ואחרי סערת בר רפאלי, עכשיו הגיע תורו של יהודה לוי להעלות פוסט בעל תוכן מסחרי לרשת חברתית.

לוי העלה לחשבון האינסטגרם שלו - שם יש לו כ-40,000 עוקבים - תמונה שלו עם שעון חדש מבית "אומגה", והדגיש כמובן את שם החברה.

מיותר לציין שכוכב בסדר הגודל של לוי לא מפרגן ככה סתם לכל מותג מול עשרות אלפי מעריצים, ואותנו עניין לדעת: עד כמה זה השתלם לו?

עוד ב-mako סלבס:

היוזמה עלתה לפי מקורבים דווקא מצידו של לוי, שלכבוד סדרה חדשה בערוץ 2 בה יגלם סוכן מוסד (היא עתידה להקרא "המדרשה"), הוא החליט להצטייד בשעון חדש שיתאים לדמות - ועל הדרך גם לו עצמו.

לוי פנה למי שצריך, וחברת רולטיים, יבואנית מותג אומגה לישראל, הבינה את הפוטנציאל. יודה הגיע לאחת החנויות של החברה ובחר שעון מסוג פלאנט אושן.

את השעון, מבהירים בסביבתו של לוי, השחקן לא קיבל בחינם - אלא בחמישים אחוז הנחה. עם זאת, בהתחשב שהאיש החשוב מאוד בחר שעון בשווי של כ-29 אלף ש"ח, מדובר בהנחה של כמעט 15 אלף. גם אם זה אכן כך, מדובר באחת משמעותית ביותר לכל הדעות. 

דניאלה רייבנבך, דוברת מותג השעונים, מסרה בתגובה:

"אנחנו גאים בכך שיהודה לוי בחר לרכוש שעון של אומגה גם עבור הסרט החדש שלו וגם לשימושו היומיומי. אומגה זה אכן מותג ראוי ליהודה לוי"

זוהר יעקובסון, מנהלתו האישית של לוי, מסרה:

"אין תגובה".

אין תמונה
הפוסט שהעלה יהודה
יהודה לוי (צילום: אביב חופי)
הסתבך? | צילום: אביב חופי

mako סלבס בפייסבוקבטוויטרבאינסטגרם ובגוגל +