אין תמונה
מקרר גלידות במקום. עכשיו רק צריך משהו ששומר על המרק חם ואנחנו מסודרים

אתר בסט ביי האמריקני החל במכירה המוקדמת של Xperia, הסלולרי החדש מבית סוני אריקסון, שאמור להתחרות באייפון. כדי להיות בין הראשונים שזוכים במכשיר, תאלצו להיפרד מ-800 דולר. מחיר מעט מופקע (אייפון עולה 300). אם בכל זאת החלטתם לרכוש את המכשיר, בסט ביי ישלחו לכם אותו עד הבית.

לפני חודש בדיוק אפל הציגה את הדור החדש של מקבוק. אחד מהפיצ'רים היותר מסעירים שהוצגו היה אפשרות לשלוט בעכבר במגע של ארבע אצבעות. איש אחד, שהחליט שגם הוא רוצה את הפיצ'ר המגניב הזה אבל בלי לרכוש את המקבוק החדש, חיפש קצת ומצא עידכון גרסה למערכת ההפעלה שנותן את הפיצ'ר הזה בדיוק. כנראה שזה לא כזה חידוש, הא, סטיבי?

בזמן שבישראל מחכים לטלפונים סלולרים עם מצלמות באמת איכותיות (8 מגה פיקסל ומעלה), סוני מציגה חיישן CMOS המיועד לטלפונים סלולרים המציע 12 מגה פיקסל, אוטו-פוקוס ושאר צעצועים שרק גורמים לנו להזיל ריר. עדיין לא ידוע מתי החיישן ישולב בטלפונים סלולרים. בינתיים נסתפק בטלפונים של סמסונג שהראו לנו כבר לפני יותר משנה למי יש יותר גדול והכירו לעולם טלפון סלולרי עם מצלמה בעלת 10 מגה פיקסל וזום אופטי 3X.

אם גם אתם רכשתם את ה-Wii Fit ונמאס לכם מהתוכנה המובנית של המכשיר, EA Sports שיחררה ביום שני האחרון לחנויות משחק חדש המתאים ל-Fit ונקרא: “EA Sports Active”. לפי דברי החברה, המשחק פותח על ידי מאמני כושר ידועים, בינהם בוב גרייני, מאמנה האישי של כוהנת הטלוויזיה, אופרה ויינפרי. המשחק החדש מאפשר ביצוע של מגוון פעילויות אירוביות כמו איגרוף, מתיחות עם גומי, כפיפות שמיכה ושאר פעולות שגיימרים לא אוהבים לעשות. בשביל התענוג החדש אתם ומיליוני עקרות בית נואשות תשלמו 60 דולר.

ולקינוח: למרות שכבר נובמבר עדיין לא ממש קר. ככה שמצד אחד גלידה זו אחלה אופציה, אבל לא מספיק קר כדי שהיא לא תימס. בדיוק בשביל זה חברת זק דיזיין המציאה את הגדג'ט הנחמד הזה ששומר לכם על הגלידה קרה גם בקיץ. גם גאוני גם טעים.