מייקל ג'קסון בחולצה לבנה וככפה אחת לבנה (צילום: רויטרס)
מייקל ג'קסון. פופולרי כמעט כמו סקס ופורנו | צילום: רויטרס

סקר שערכה חברת אבטחת המיחשוב Symantec מגלה כי ילדים משתמשים באינטרנט כדי לתקשר עם חבריהם, לצפות בסרטוני וידאו ב-YouTube, לגלוש ברשתות חברתיות ולבצע חיפוש בנושאי סקס ופורנו.
מונח החיפוש הפופולרי ביותר בקרב הילדים בין החודשים פברואר ויולי היה YouTube, אתר שיתוף סרטוני הווידיאו הנמצא בבעלות גוגל. במקום השני נמצא מנוע החיפוש גוגל עצמו, ולאחריו אתר הרשת החברתית פייסבוק.

מונחי החיפוש "סקס" ופורנו" הגיעו גם הם לרשימת עשרת מונחי החיפוש המובילים, כאשר הם מדורגים במקום הרביעי והשישי, בהתאמה. מונחי חיפוש פופולריים אחרים היו מייקל ג'קסון, eBay, ויקיפדיה וכוכבת הילדים האמריקנית מיילי סיירוס.

מריאן מריט, משפטנית העובדת במחלקת הביטחון המקוון בסימנטק אמרה כי לאור ממצאי הסקר, על ההורים לגלות יותר מודעות להרגלי הגלישה של ילדיהם. "על ההורים לשוחח עם ילדיהם על הרגלי הגלישה שלהם, ללמדם התנהגות הולמת בעולם המקוון", אמרה.

הסקר נכתב בהתבסס על יותר מ-3.5 מיליון חיפושים מקוונים שנערכו באינטרנט באמצעות מחשבים בהם מותקנת התוכנה Online Family המאפשרת להורים לראות מה ילדיהם מחפשים ברשת, עם מי הם מדברים בתוכנות המסרים המיידיים השונות ובאילו רשתות חברתיות הם משתמשים.


עוד בערוץ דיגיטל:

מוטורולה רוצה לשחק עם הגדולים: סקירה של A3100
גוגל Wave, גלישת מבחן: יש הרבה מקום לשיפור
לונדון מציגים: אופרת הטוויטר הראשונה