mako
פרסומת

יוצר הפרסומת של בר והחנון: "רצינו פרסומת סקסית אבל גם חכמה"

גרג דינוטו, יוצר הפרסומת של בר והחנון ל"גו דאדי", נחלץ להגנת הפרסומת השערורייתית ומסביר שהדבר היחידי שחשוב זה הדיבור, והעובדה שהפרסומת הפכה לאחת משלוש הפרסומות המדוברות של הסופרבול

מערכת ערוץ התרבות
mako
פורסם:
בר רפאלי סופרבול 2013
הקישור הועתק

אחרי שטחנו לנשיקה של בר והחנאג' את הצורה, מגיע יוצר הפרסומת השנויה במחלוקת ל"גו דאדי" ומנסה להגן על הפלא. כידוע, הפרסומות ל"גו דאדי" מכעיסות את צופי הסופרבול כבר שנים, וגם במקרה הזה ההתעניינות בפרסומת חצתה את גבולות הארץ וזכתה לסיקור רחב בעולם.

יש לציין שבמרבית האתרים שדירגו את פרסומות הסופרבול, היא זכתה לציון נמוך, בחלקם אפילו F, נכשל. הוגה הפרסומת הוא גרג דינוטו, איש קריאייטיב ראשי בחברת הפרסום הניו יורקית שיצרה את הפרסומת, והוא נחלץ להגנת הפרסומת.

"גו דאדי תמיד אהבה פרסומות סקסיות, אבל רצינו יותר מזה, רצינו גם חוכמה", מסביר דינוטו. הוא מספר כי הדבר העיקרי שהפרסומת יצרה זה דיבור היסטרי, והיא הפכה לאחת משלוש הפרסומות הכי מדוברות בסופרבול.

ומה עם הטענות לגבי הסקסיזם הנוטף מהפרסומת? "המותג הזה השתמש בסקס מאז ומעולם", הוא מסביר, "ידענו מראש שזה יהיה מאתגר, שמדובר בתדמית לא פשוטה, אבל הפכנו את זה למשהו חיובי. יש אנשים שחושבים שזה שערורייתי ויש כאלה שחושבים שזה פשוט טפשי, אבל כולם מסכימים שמדובר בפרסומת זכורה".