ביונסה בסופרבול (צילום: Mike Ehrmann, GettyImages IL)
הסיבה האמיתית ללילה לבן | צילום: Mike Ehrmann, GettyImages IL
אם למישהו היה עדיין ספק לגבי אפקט המשיכה של אירוע הספורט הגדול בעולם, פרסום נתוני הרייטינג של משחק הסופרבול הוכיח זאת שוב. אחרי שניקו מהחישוב את 37 דקות ההחשכה שנכפו על המשחק כתוצאה מהפסקת החשמל באצטדיון, קבעו סוקרי חברת נילסן האמריקאית כי 108.41 מיליון אמריקאים צפו במשחק גמר ליגת הפוטבול בין הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס לבולטימור רייבנס, או לפחות אמרו שהם צופים ובעצם חיכו למופע המחצית של ביונסה.

על אף שמדובר שוב במשדר הנצפה ביותר השנה בטלוויזיה האמריקאית, הסופרבול ה-47 נכשל בניסיונו להעפיל על השיא שקבע קודמו רק לפני שנה. המשחק בין הניו יורק ג'איינטס לניו אינגלנד פטריוטס הצמיד למסכים 111.3 מיליון צופים וקבע את שיא כל הזמנים. בטבלה הזאת ממוקם משחק הגמר של השנה במקום השלישי בהיסטוריה.

כמו בכל שנה אחרת בחרה רשת CBS למקם מיד לאחר המשחק את פרק הבכורה של אחת מסדרות הדגל שלה בחורף הקרוב. השנה הייתה זו "אלמנטרי", שמציגה את קורותיו של שרלוק הולמס המודרני, שמתגורר (איך לא) בניו יורק. דחיית המשחק גרמה גם לדחיית שידור הפרק וכך בחרו "רק" 20.8 מיליון צופים להישאר עם הדרמה הבלשית. לשם השוואה, בשנה שעברה שודר פרק הבכורה של "דה ווייס" עם סיום המשחק, וזכה לנתון כמעט כפול: 37.6 מיליון צופים.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו וזה!