העונה השלישית של "מאסטר שף" (לא כולל עונת הילדים) עדיין לא הסתיימה, אבל נסגרה כבר הרשימה לעונת ה-VIP שתעלה בקרוב, ובה יבשלו שלל סלבס על המסך, ויוכיחו לנו שהם יכולים להיות פיוטיים גם לגבי עגבניה, ולא רק לגבי עצמם. צילומי העונה יחלו השבוע, פאנל השופטים יהיה הפאנל הקבוע והמוכר של "מאסטר שף" - חיים כהן, מיכל אנסקי, יונתן רושפלד ואייל שני. הנה הרשימה הבלעדית של המתחרים בעונת הסלבס:

כותרות העבר: מטוסים חדשים לחה"א (צילום: ערוץ הספורט)
שרף. מה יבשל? | צילום: ערוץ הספורט
שלמה שרף

שלמה שרף בן ה-69, פרשן ספורט ומאמן נבחרת ישראל לשעבר בכדורגל, משמש כחבר-פאנל בתוכנית "יציע העיתונות".

דודי רוצה גמר, פנינה רוצה גמר (תמונת AVI: האח הגדול VIP)
טורנה. רק לא בננות | תמונת AVI: האח הגדול VIP
פנינה טורנה

פנינה טורנה, בת 50, מעצבת אופנה בינלאומית הידועה בזכות שמלות הכלה והערב שלה. בשנים האחרונות מככבת בסדרת אופנה בארה"ב בשם "say yes to the dress", אתם בטח זוכרים אותה מגרסת "האח הגדול" VIP, רק אל תתנו לה לבשל משהו עם בננות. 

אין תמונה
עיסא. אוכל ערבי?
נורמן עיסא

נורמן עיסא, בן 45, שחקן תיאטרון וטלוויזיה. תפקידו הידוע ביותר הוא דמותו של "אמג'ד" מהסדרה הקומית "עבודה ערבית" שזכתה לשבחים רבים וכבר החלה עבודה על צילומי העונה השלישית של הסדרה.

דורית רביניאן

דורית רביניאן, בת 40, היא סופרת ותסריטאית ישראלית. את ספרה הראשון, "סמטת השקדיות בעומריג'אן" כתבה כבר בגיל 21. ספריה תורגמו לשפות רבות ברחבי העולם. בנוסף לספריה כתבה גם את התסריט לסרט "הבחור של שולי" זוכה פרס האקדמיה הישראלית לקולנוע.

נועם טור ואחותו יעל, אירוע ערוץ 10 (צילום: אלעד דיין)
טור. מה מבשל לקרן? | צילום: אלעד דיין
נועם טור

נועם טור, בן 29, פרץ לתודעה בעונה הראשונה של הישרדות וכיום משמש לצד בר רפאלי כפרזנטור של רשת האופנה "פוקס"/ בשנתיים האחרונות נמצא בזוגיות עם קרן פלס בבית ינאי, לפני 5 חודשים נולד בנם אורי.

איה קרמרמן

איה קרמרמן, בת 36, שהייתה חלק מצמד המגישות "איה ושירלי" בתכניתו של גיא פינס, מגישת טלוויזיה וכיום חוזרת בתשובה וכותבת טורים בנושא יהדות. 

בטי רוקאווי

בטי רוקאווי, בת 58, כוהנת עולם הדוגמנות של ישראל המוכרת כשופטת הקשוחה בתכנית "הדוגמניות" שתתמודד לראשונה עם תפקיד "הנשפטת".

לוח השידורים של ערוץ 24 (תמונת AVI: mako)
מה תבשלי | תמונת AVI: mako
עדן הראל

בת 36, פרצה לתודעה לראשונה לאחר שנבחרה כנציגה הישראלית הראשונה ב-MTV. מאז משמשת כמגישה בתכניות טלוויזיה שונות.

שי אביבי

שחקן טלוויזיה וקולנוע. במהלך הקריירה שלו השתתף בתכניות וסרטים רבים, בהם החמישייה הקאמרית", "הבורגנים", "אדמה משוגעת" ועוד. אביבי גם מוכר כפעיל בתחומים חברתיים וסביבתיים רבים ובמאבקו למען זכויות בעלי החיים.

שלומי אלדר

שלומי אלדר, בן 56, עיתונאי וכתב לענייני ערבים. ספרו "עזה כמוות" זכה בפקס סוקולוב. סרטו הדוקומנטרי "חיים יקרים" מ-2010 היה מועמד לפרס האוסקר האמריקאי. 

אין תמונה
מתים על החריימה שלך
אתי לוי

אתי לוי, בת 44, זמרת. אולי אתם זוכרים אותה מהקדם אירווזיון של 1992 כששרה לצידה של זהבה אחותה בדואט "דף חדש", או לפחות מכינה יופי של דגים ב"חי בלה לה לנד". 

אבי נוסבאום

אבי נוסבאום, 31, סטנדאפיסט, תסריטאי, מנחה טלוויזיה ופאנליסט "מועדון לילה".