כולנו כבר התלוננו על תשדירי התעמולה המשעממים, הנדושים והצפויים שהציפו אותנו אתמול, אבל בטח תשמחו לשמוע שלא הכל אבוד – קם תשדיר גרילה מוצלח במיוחד, שנעשה על ידי שלושה מתומכי מפלגת מרץ – אסף פרץ, מיטל צביאלי והעיתונאי ירון טן ברינק. הסרטון השנון, בכיכובה של מאיה בצלאל, היה אמור להשאר בגדר תופעת רשת כיפית, אבל הרשים כל כך את נציגי מפלגת מרצ עד שהם החליטו להעלות אותו ועוד שני סרטוני המשך שמתוכננים לו, במסגרת התשדירים הרשמיים.

"התשדיר הזה הוא אחד משלושה סרטונים, השניים האחרים יעלו בשבועיים הקרובים. הוא נולד מתוך תחושה שלי ושל כמה חברים שמרצ היא מפלגה נורא מוצלחת מבחינת עשייה ונורא גרועה ביכולת שלה לשווק את זה וליידע את הציבור בעשייה הפרלמנטרית המאסיבית שלה".

"הבנו שאחת הבעיות של מרצ זה בקמפיינים שלה. בקמפיינים הפוליטיים בעשור האחרון מביכים באופן כללי ואנשים גם רואים אותם פחות ופחות, לעומת זאת מה שקורה ברשתות החברתיות מאפשר קמפיינים יותר אפקטיבים, ויראליים, ומניעים לפעולה. ובגלל שאנחנו קבוצה של אנשים עם קצת קשרים, החלטנו לנצל אותם והשגנו אולפן לצלם בו ובמאי מצלמות מהטובים בביזנס, וברגע שיש לך את כל זה קל נורא להרים סרטון היום. כולם עבדו בהתנדבות והיו הרבה מאוד ידוענים שהסכימו להשתתף".

אילו עוד סרטונים צפויים לנו?
"סרטון מצמרר של אייל שכטר בנושא כלכלי חברתי, וגם סרטון עם דפנה לוסטיג. הלכנו על אנשים שידועים בהזדהותם עם מרצ, והם גם פרזנטורים טובים עם ניסיון מול מצלמה, כאלו שיכולים לעביר טקסטים משעשעים ואמינים".

איך הגיבו במפלגה?
"הדבר המפתיע שקרה זה שהראנו למפלגה את הסרטון הראשון, לא כדי לקבל אישור אלא כדי לוודא שאין משהו שעלול לפגוע במטרה המשותפת. והם כל כך אהבו את זה שהם החליטו לשלב את הסרטונים האלו בין הסרטונים הרשמיים שלהם".

וכמבקר טלוויזיה, מה לדעתך היה התשדיר הכי גרוע  והכי מוצלח אתמול?
"התשדירים הכי גרועים הם ללא ספק של הליכוד' ריקים לגמרי מתוכן. אני לא חושב שהיו תשדירים טובים, ש"ס עשו את תשדיר מאוד אפקטיבי במובן שכולם מדברים עליו היום. הפרובוקציה עבדה והחזירה אותם למרכז השיח".