גדי וילצ'רסקי - כוכב רשת שהסרטים שלו צברו מאות אלפי צפיות, פעיל חברתי (חיפה לחיפאים) וחובב כובעי גרב, פרץ לחיינו בתקופת המחאה החברתית של 2011, וחן מזרחי סטנדאפיסט ("צחוק מהעבודה") יופיעו יחד בסדרה החדשה "שותפים". הסדרה של ערוץ קומדי סנטרל (אפיק 6 ב-HOT), שייכת לז'אנר הסיטקום הקלאסי (צחוקים מוקלטים מישהו?) וצילומיה יחלו בחודש הבא.

מה הקטע? חן מזרחי (בתפקיד עצמו) הוא סטנדאפיסט מתחיל שסוף סוף עוזב את בית הוריו לטובת חיים בעיר הגדולה, שם הוא יגלה שמציאת שותף נורמלי היא משימה לא פשוטה. במיוחד אם ה-BFF שלך, וילצ'רסקי, שורץ אצלך כל היום בסלון בתחתונים. בכל פרק יגיע לדירה מועמד/ת חדש שיבחן לתפקיד השותף הפוטנציאלי: נגן טרומבון שמקפיד להתאמן בכל יום, בחורה באובסס על מציאת בן זוג, עורך דין שיוצא עם בובת מין, בחור שבטוח שהוא גיבור-על ועוד. בין שותף גרוע אחד למשנהו נכיר גם שלל דמויות סטיראוטיפיות אחרות - השכנה מילפית, בעלת הבית הקמצנית, שליח פיצה חובב סמים וסבתא ממוצא מזרחי (סבתו האמיתית של מזרחי). החיים שלנו מעולם לא היו שקופים יותר. 

זאת תהיה הופעת הבכורה של וילצ'רסקי ומזרחי בסדרה מתוסרטת ועוד בתפקידים ראשיים. בערוץ מתגאים בכך שהיו הראשונים לזהות את הפוטנציאל שטמון בשניים בדומה למה שקרה במקבילה האמריקאית שלהם, אז הפכה "ברוד-סיטי" מסדרה אינטרנטית לסדרת טלויזיה ושינתה את חייהם של מיליוני היפסטרים ברחבי העולם.