מערכת "הארץ" (ארכיון) (צילום: חדשות 2)
מערכת הארץ ."הבעתי את דעתי שלי" | צילום: חדשות 2

"אני לא נבחר ציבור, אני מביע את דעתי - ואני עומד מאחוריה" - יוסי קליין שעורר סערה בעקבות מאמר מעורר מחלוקת נגד הציונות הדתית שכתב ופורסם ב"הארץ" מבהיר כי אין לו על מה להתנצל. בריאיון ל"בוקר טוב ישראל" עם אפי טריגר בגלי צה"ל הוא הוא אמר כי אינו רואה מאפיינים אנטישמיים במאמרו: "אני לא עושה שום הכללה פסולה, אני משמיע את דעתי שלי על הגוף שמתקרא הציונות הדתית".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

"התחושה היא שאת השמאל אפשר להכליל כמה שרוצים - אפשר לומר שהוא מנכס לעצמו את התרבות, שהוא שכח מה זה להיות יהודי ולקינוח: 'תאגיד השמאל'", הסביר הפובליציסט. "כלומר, השמאל הוא חטיבה אחת מכלילה".

"אני נפעם מאחדות הדעות ושמח לראות עם אחד גדול ומאושר", אמר בציניות לגבי הביקורת שהוטחה בו מכל קצוות הקשת הפוליטית. "לבי מתרחב משמחה שיאיר לפיד ואיילת שקד סוף סוף מצאו את המכנה המשותף ביניהם. אני לא פונה למי שלא מבין אותי מלכתחילה".

קליין הוסיף כי הדעה שהוא מביע במאמר היא קולו האישי והפרטי ומטרתו להביע עמדה שלא מקבלת ביטוי באמצעי התקשורת: "נדמה שהביטוי 'התקשורת השמאלנית' חקוק בסלע והוא לעולם עומד - אבל התקשורת היום ימנית. ראה גלי צה"ל, ראה העיתון הנפוץ במדינה וראה חוק התקשורת החדש".