ורדה רזיאל ז'קונט (תמונת AVI: mako)
"לא מבינה מה הסיפור", ורדה רזיאל-ז'קונט | תמונת AVI: mako

"האמת? אני לא מבינה את הסיפור. לא מבינה. כששומעים את השיחה הזאת, שאני אבקש מהתחנה שיעלו אותה מחדש באתר הרדיו, מכל הדברים שנאמרים בעולם - השיחה הייתה כל-כך הוגנת". ורדה רזיאל-ז'קונט, מגישת תוכנית הייעוץ הפופולרית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", ויצרנית התבטאויות שנויות במחלוקת קבועה, לא מבינה גם הפעם מה היא כבר אמרה.

רזיאל-ז'קונט הושעתה בשבוע שעבר מתוכניתה בסיכום בין הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ובין מנכ"ל התחנה אייל פאר, בעקבות ריבוי "התבטאויות חמורות", שהאחרונה בהן התייחסה להכאת ילדים.

כשמאזין התקשר לתוכניתה כדי לספר על אירוע שבו חזה, שבמהלכו הכתה סבתא את נכדתה, היא ענתה כי אחיה הוכה "מכות רצח" בילדותו. את המתנגדים לצעדי ענישה מהסוג הזה היא כינתה "דור שמנת ובננה".

"לא אמרתי שצריך להכות ילדים, הדברים סולפו לחלוטין", היא אומרת ל"פירמה". "יצחק קדמן (מנכ"ל המועצה לשלום הילד - ל"א) מחכה לי בפינה כבר שנים, עוד מאז 1988. פשוט זה לא היה המסר".

- אז מה רוצים ממך?

"אני חייבת להגיד שאני לא יודעת. אני יודעת רק שאני לא מתבטאת בגסות-רוח. הפוליטיקלי קורקט היום הוא שעלולים לפרש אותך - ורדה אומרת לכולם לבגוד? היא פושרית של תרופות? זה הכול דברים שעשויים להתפרש. אני נגד הכאת ילדים, אני לא הכיתי את בתי. אולי פעם אחת כשדברים יצאו ממש... אבל אני נגד הכאת ילדים, ואני חושבת שאני אייטם חם ופשוט".

>> בואו לפייסבוק שלנו