הפרובוקציות לא זרות לשיה לה בוף. השחקן הודיע בעבר שהוא פורש ממשחק, הגיע עם שקית נייר על הראש לפרמיירה ולאחרונה התברר שנהג לחתוך את עצמו על סט הצילומים כדי להיכנס לדמות. בכל זאת, נראה שהסיפור האחרון מבית היוצר של השחקן מזעזע במיוחד.

בראיון שהעניק לאתר האינטרנט Dazed Digital הוא סיפר כי נאנס על ידי אישה במהלך מיצג אמנותי בו השתתף בפברואר האחרון. במסגרת אותו מיצג, שנקרא #IAMSORRY?, הוזמנו אנשים להיכנס לבדם לחדר בו ישב השחקן ולשהות שם במשך 5 דקות, כאשר לשחקן היה אסור לדבר.

המראיין שהתעניין לדעת מה הייתה החוויה המטרידה ביותר שחווה לה בוף במהלך אותם מפגשים, זכה לתשובה מפתיעה. לה בוף סיפר כי אחת מהנשים שבאו למיצג השאירה את בן זוגה מחוץ לדלת, נכנסה לחדר, הורידה את מכנסיו וניצלה אותו מינית. כל זאת בזמן שבת זוגו של לה בוף חיכתה אף היא מחוץ לדלת.

"היו מאות אנשים בתור כשהיא יצאה החוצה עם שיער סתור וליפסטיק מרוח. זה היה לא טוב, לא רק עבורי אלא גם עבור הגבר שלה. נוסף על כך בת זוגתי חיכתה בחוץ לראות אותי, משום שזה היה וולנטיין וחייתי בגלריה במהלך האירוע – לא נפגשנו במשך חמישה ימים בלי שום דרך לתקשר. זה ממש פגע גם בה, כי אני מניח שהחדשות על מה שקרה עברו דרך התור. היא נכנסה לבקש הסבר ולא יכולתי לדבר, אז שנינו ישבנו חווים טראומה בלי יכולת להסביר. זה כאב".