10 ימים עברו שסיפרנו לכם לראשונה ב-Mako על העדרותו הארוכה של שרון גל מהמסכים ובכלל. גל מסר לנו אז שהעדרותו הארוכה היא תוצאה מ"חופשה שנלקחה בעקבות מצב בריאותי של קרובת משפחה". בשבועות האחרונים נפוצו שמועות רבות על הסיבה להעלמותו של גל, ביניהם הסתבכות עם גורמים בשוק האפור שאף נקטו נגדו באלימות, בעקבות כך נודע ל-mako כי בערוץ 20, בו עובד גל כמגיש התכנית "לפני כולם" (אותה כאמור לא הגיש כבר מספר שבועות), בוחנים את סיום העסקתו.

בהודעה הקודמת שנמסרה מטעם הערוץ, גל קיבל גיבוי מלא, כאשר נמסר לנו: "שרון גל ביקש לצאת לחופשה בת מספר ימים וזו אושרה. אנחנו מכבדים את זכותו של שרון לפרטיות במהלך החופשה". מה שייתכן והוביל לשינוי הוא כתבה שפורסמה בסוף השבוע ב"ידיעות אחרונות" על העלמותו של גל, בה מצוטטים חבריו כאומרים: "אנחנו חוששים מאוד לשלומו מאחר שיש דיווחים שהוא אף אוים על ידי נושים בצורה אלימה". בכתבה גם מובאות שמועות לפיהם חבריו של גל חשבו שהוא נעלם כי הוא מתכנן להיכנס לבית "האח הגדול", וגם כאלה ששמעו ממנו, כמונו, כי הוא לקח חופשה כדי להיות לצד קרובת משפחה חולה.

העיתונאי שרון גל כבר הסתבך בעבר כאשר נחקר במשטרה בשנת 2013 בעקבות חשדות להטרדה מינית שקרו בזמן עבודתו בחדשות 10, בהמשך נבחר לכנסת ה-20 כאשר שוריין במקום החמישי ברשימת "ישראל ביתנו", הוא פרש מהכנסת לאחר חצי שנה בלבד. מלבד הגשת התכנית, עיקר העניין הציבורי שעורר בחודשים האחרונים היה כאשר נרתם למען משפחתו של החייל היורה מחברון, אלאור אזריה, ועזר להם לגייס כספים לטובת ייצוג משפטי.

עדכון: גורמים במשטרה מסרו ל-mako כי נסיבות היעלמותו של גל נבדקות, ונעשה ניסיון להבין האם מישהו איים לפגוע בו ולסחוט אותו. על פי הערכת הגורמים, מדובר בחובות של מאות אלפי שקלים ויותר. לפי אותם גורמים, גל לא הגיש תלונה אלא ביקש להתייעץ. במשטרה נעשים מאמצים לאתר את גל, בין השאר באמצעות איכון הטלפון הסלולרי ותשאול מכרים ובני משפחה.

שרון גל טרם הגיב לבקשתנו לקבלת תגובה לדברים (למרות שניתן לראות בחשבון הוואצאפ שלו כי קיבל את פנייתנו), בערוץ 20 סירבו להגיב.