לאחר שהפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, נעדר מ"אולפן שישי" בשישי האחרון, נפוצו שמועות לגבי סיבת היעדרותו. כתב התרבות והבידור של ynet רן בוקר טען שהסיבה לכך היא ויכוח שפרץ בין סגל לבין חברי הפאנל בנושא כתב האישום של ראש הממשלה - ויכוח שירד בעריכה לאחר שהגיע לטונים צורמים. "בשבוע שעבר היה בינו לבין חלק מחברי הפאנל עימות חריף על המצב הפוליטי והמשפטי - שחלקו נחתך בעריכה", טענו הגורמים אותם ציטט בוקר.

כעת, אחרי תגובת סגל וקשת, מצטיירת תמונה שונה. סגל הגיב על העניין בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "בניגוד לשמועות הנושבות בעוז בפייסבוק, לא צונזרתי באולפן שישי ולא סולקתי ממנו". הוא צירף מכתב שכתב דוד רגב, נציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, והמשיך: "אז אולי לפעמים יש חילוקי דעות, אבל אני חותם על כל מילה במכתב הבא".

במכתב של הרשות השנייה מציין רגב שבעקבות התלונות על צנזור דעותיו של סגל, פתחה נציבות פניות הציבור בבירור ופנתה לגורם המשדר. בתגובת קשת 12 שצוטטה במכתב נאמר: "פאנל 'אולפן שישי' הוא זירת דעות מרכזית ואנו מודעים לעניין הרב שהוא מרכז סביבו - זאת בזכות הכותרות העיתונאיות, הפרשנויות והתמהיל האנושי המגוון... בניגוד לטענת הפונה הרי שאנו לא מצנזרים את דעות פרשני חברת החדשות כלל ועיקר, לא כל שכן איש אינו בולם אותם חלילה מלהביע את דעותיהם".

עוד צויין במכתב כי מתוך הערכה לסגל, הקלטת פאנל הפרשנים מתקיימת לפני כניסת השבת כדי שהוא יוכל לקחת בו חלק. "בכל מקרה - פרשננו הפוליטי עמית סגל ימשיך להופיע בפאנל 'אולפן שישי' באופן קבוע גם בעתיד", נמסר. רגב סיכם: "מצפיה אקראית שלי במהדורות החדשות ותוכניות האקטואליה מצאתי כי לעיתונאי חברת החדשות ולפרשנים בהם עמית סגל, ניתנת במה נרחבת להביע את עמדותיהם בעיקר בתקופה הפוליטית הסוערת שבעיצומה אנו נמצאים".