המספר הרשמי של תלונות אונס נגד ביל קוסבי עלה אתמול (שלישי) ל-15 אחרי שדוגמנית העל לשעבר, ג'ניס דיקינסון, חשפה בראיון לערוץ E כי נאנסה על ידי הקומיקאי ב-1982. דיקינסון היא המתלוננת השלישית שמחליטה לחשוף את סיפורה בתוך שבוע, אחרי שהשחקניות ברברה באומן וג'ואן טרשיס עשו זאת במסגרת מכתבים פתוחים שפורסמו בוושינגטון פוסט.

דיקינסון, כיום בת 59, סיפרה בראיון כי הוזמנה על ידי קוסבי לחופשה באגם טאהו בנבדה על מנת לדון, לכאורה, בקריירת המוזיקה שלה. אלא שהמנגנון שתואר על ידי המתלוננות הקודמות נגד קוסבי, חזר גם כאן כשהציע לדיקינסון כוס יין וכדור מסתורי. "בבוקר שאחרי התעוררתי ולא לבשתי את הפיג'מה שלי", סיפרה, "אני זוכרת שלפני שהתעלפתי הבנתי שאני עומדת להיאנס...הדבר האחרון שאני זוכרת הוא אותו מוריד את החלוק שלו ומטפס עלי. כשהתעוררתי היה זרע בין הרגליים שלי".

המפגש הבא בין דיקינסון לקוסבי אירע ב-2002 אחרי ששהתה במכון גמילה מאלכוהול וסמים. לדבריה היא תכננה לכתוב על התקרית בספר הזכרונות שפרסמה באותה שנה, אך עורכי דינו של קוסבי לחצו עליה שלא לעשות כך. "אני חושפת את זה כי זה הדבר הנכון לעשות...וזה סיפור אמיתי", היא מסבירה, "פחדתי מההשלכות ואני מאמינה שכך גם כל יתר הנשים שהתלוננו". כשנשאלה מה הייתה אומרת לקוסבי, השיבה: "איך העזת לנצל אותי...לך תזדיין...אני מקווה שתיקרב בכלא".

נראה שהעדות של דיקינסון הצליחה לשבור את גבול הסובלנות האחרון כלפי קוסבי, והחלה את הענישה כלפיו עוד לפני שהטענות נבדקו בבית המשפט. רשת "נטפליקס" שתכננה לשדר ספיישל סטנדאפ מיוחד עם קוסבי לכבוד חג ההודיה, הודיעה על ביטולו המיידי. "בתקופת הזמן הזו החלטנו לדחות את השקת המופע החדש של ביל קוסבי", נכתב בהודעה לקונית ששחררה הרשת.