אין תמונה
המאבק נמשך. ערוץ 10
על אף שבתחילת השבוע נראה היה שהסאגה המתמשכת סביב המשך הפעלתו של ערוץ 10 עומדת בפני סיום מוצלח, מודיעים הערב עובדי הערוץ על החרפת המאבק מול ראש הממשלה. בצעד חריג ולראשונה בתולדות הטלוויזיה המסחרית, הודיע הערב (רביעי) וועד העובדים על החשכת המסך החל מהשעה 22:35 ועד שעות הבוקר. התכניות "היום שהיה", "לילה כלכלי" ו-"צינור לילה" לא ישודרו. 

בדומה לצעד שננקט אתמול על ידי חברת החדשות של ערוץ 2, תוצב לאורך שעות הלילה שקופית הקוראת לראש הממשלה לאשר את הארכת זיכיון ערוץ 10 לשנתיים הקרובות. את הצעד החריג, שנעשה בניגוד להוראה מפורשת של הרשות השנייה, מסבירים העובדים בחשש כי הצעת החוק שתגיע לדיון בוועדת הכלכלה מחר לא תאושר.

"החלטנו בלב כבד על מהלך חסר תקדים", נכתב בהודעת הועד לתקשורת. "ההחלטה התקבלה תוך שקילה של הפגיעה החד-פעמית בצופים, אל מול המסר הברור שאנחנו מוכרחים להעביר לציבור: כך ייראה מסך ערוץ 10 כבר בעוד 12 ימים, אם החקיקה לא תאושר מיד. אנו מקווים שהמסר הזה, יחד עם שורת הפעולות החריגות שננקטו לאחרונה, יצליח להבהיר לח"כים עד כמה חשוב שהחוק יאושר כבר מחר".

עוד נכתב בהודעה: "אנו דורשים שההסתייגויות הצפויות להישמע בוועדת הכלכלה מצידן של זכייניות הטלוויזיה השונות, לא יהוו עילה לדחיית הדיון, או חלילה למשיכת החוק".