השחקן הבריטי יו לורי נחת אמש בישראל, זאת לרגל השתתפותו בכנס INTV לחדשנות בטלוויזיה שייערך השבוע (ב'-ג') בירושלים. לורי, המוכר בעיקר מדמותו מהאקסצנטרית של ד"ר גרגורי האוס (מהדרמה של FOX "האוס"), עליה גם זכה פעמיים בפרס גלובוס הזהב, הגיע לארץ יחד עם הבמאית סוזן בייר והמפיק סטיבן גארט, איתם שיתף פעולה בדרמה "מנהל הלילה" של רשת AMC.

בכנס, אותו יזמו שידורי קשת, ייערך פאנל בו ייקחו חלק השלושה, כשלצידם עוד שמות גדולים ורבי השפעה מתעשיית הטלוויזיה האמריקאית: נשיא CNN ג'ף צוקר, יו"רית ומנכ"לית משותפת של קבוצת הטלוויזיה ברשת FOX דנה וולדן, יו"ר ומנכ"ל מקאן העולמית האריס דיאמונד, מנכ"ל ערוץ 4 הבריטי דיוויד אברהם, נשיאת חטיבת הבידור של NBC ג'ניפר סאלקי, מנהל התוכן של HULU קרייג אוויץ', מנהל מחלקת התכניות של HBO קארי אנטוליס וגם התסריטאי והמפיק הווארד גורדון שאחראי על סדרות כמו "הומלנד" ו-"24". 

יו לורי ישראל (צילום: צ'ינו פפראצי,  יחסי ציבור )
כמה טוב שבאת הביתה | צילום: צ'ינו פפראצי, יחסי ציבור

מלבד הופעתו ב"האוס", לורי גילם תפקידים רבים בטלוויזיה ובקולנוע, בין היתר בסדרה הריגול של ה-BBC "ספוקס", גילם את הסנטור טום ג'יימס בקומדיה זוכת האמי של HBO "ויפ" (לצידה של ג'וליה לואי דרייפוס) ובימים אלה הוא שוב מגלם רופא (הפעם נוירו-פסיכיאטר) בדרמה של רשת HULU, "צ'אנס". בקולנוע השתתף בין היתר בסרטים "החברים של פיטר", "על תבונה ורגישות" וגם בסרט הילדים "סטיוארט ליטל". 

יו לורי ישראל (צילום: צ'ינו פפראצי,  יחסי ציבור )
הכל טוב? | צילום: צ'ינו פפראצי, יחסי ציבור