הפגנת עיתונאים (צילום: לירון שמם)
פויר. קורא לעיתונאים בכירים להצטרף | צילום: לירון שמם

 בשעות האחרונות הפגינו כ-300 עיתונאים נגד התנהלות הממשלה במשבר התקשורת הנוכחי.  בהפגנה נכחו בעיקר עיתונאים מכלי תקשורת שונים, שיצאו מרחבת הסינמטק בתל אביב וצעדו אל עבר קריית הממשלה. מכיוון שההפגנה של עיתונאים, זווית הסיקור הייתה יוצאת דופן – המפגינים גם סיקרו את הכתבה, המסקרים גם הזדהו אתה.

בהפגנה הורגשה נציגות גדולה של החדשות המקומיות, בראשותו של חיים הר זהב, שזעק – "יובל שטייניץ אתה לא תפטר אותי". אנשי החדשות המקומיות שרו לשטייניץ שירים של יובל המבולבל וקראו "הון, שלטון אל תסגרו את העיתון".

"אנחנו צריכים לעזור אחד לשני", נאם רביב דרוקר, "לעשות פולו אפים למתחרים, אם חוסמים לנו מידע אז להעביר אותו לפרסום במקום אחר, ולעזור לאלה שצריכים מקום עבודה".

העיתונאי דרור פויר שמזוהה מאוד עם המחאה ועם ארגון העיתונאים אמר: "זה לא רק 116 חברי כנסת שלא הגיעו היום, גם כתבים בכירים וטאלנטים ומנהלים לא באו לפה. הם לא נותנים תמיכה והם לא מאחורינו, הם נסעו לאילת על חשבון הברון ללקק אחד לשני את התחת. אני קורא להם – עוד לא מאוחר להצטרף לאנשים שעובדים לצדם".

הפוליטיקאים שהגיעו להפגנה היו שלי יחימוביץ' ומיקי רוזנטל מהעבודה, שניהם עיתונאים לשעבר, וגם דב חנין מחד"ש וניצן הורוביץ' ממר"צ.

הפגנת עיתונאים (צילום: לירון שמם)
החדשות המקומיות נאבקות על חייהן | צילום: לירון שמם

הפגנת עיתונאים (צילום: לירון שמם)
יובל (שטייניץ) המבולבל | צילום: לירון שמם

הפגנת עיתונאים (צילום: לירון שמם)
בהצלחה חברים! | צילום: לירון שמם