אחרי חמש שנים, עמית סגל הודיע הבוקר (26.12) שבכוונתו לעזוב את תוכנית הרדיו "ירון דקל ועמית סגל". תוכנית האקטואליה החלה את דרכה בתחילת 2015, בתחנת גלי צה"ל ובשם "דקלסגל". דקל עוד כיהן אז כמפקד התחנה, והשניים המשיכו בהגשתה גם אחרי שסיים את תפקידו. בחודש פברואר 2019, בעקבות מעברו של דקל לעמדת מגיש מהדורת החדשות של שישי בערב בכאן 11, הועברה גם התוכנית לרדיו של תאגיד השידור, ושודרה מאז בכאן ב' באותה המשבצת - ימי חמישי בבוקר.

לאחר חמש שנים, כמעט, בתחנות רדיו שונות... הגיעה העת להמשיך הלאה. לא כי לא כיף, להפך - כיף מאוד", אמר סגל בסיום התוכנית הבוקר. הוא המשיך ונימק: "מבחינת עומס זה נהיה יותר מדי", והתנבא: "בטח עוד נשוב". המגישים נפרדו מהמאזינים עם השיר "גשם" בביצוע אלי לוזון, ובעמודי התוכנית ברשתות החברתיות עלה גם קליפ קולי לצלילי השיר "שיר נבואי קוסמי עליז", ששולבו בו קטעי פרידה מסגל -

עמית סגל מסר בתגובה: "לאחר חמש שנים כמעט בתכנית לצידו של ירון דקל אני נאלץ לפרוש עקב עומס בלתי נסבל. אלה היו שנים מרתקות עם הישגים רבים, ואני מודה לירון, לעורך המסור אילן ליאור ולהנהלת התאגיד שאירחה את התכנית בשנה האחרונה".