הישרדות VIP (צילום: mako)
הקלה! | צילום: mako

 אתמול הושג הסדר לפיו ערוץ 10 ימשיך את פעילותו לשנתיים, והחדשות הטובות ממשיכות להגיע לערוץ 10 גם היום – בית המשפט החליט כי ההסכם בין רשת ובין חברת CASTAWAY  יבוטל, וכי החברה תצטרך לחדש את המשא ומתן עם ערוץ 10.

ערוץ 10 שידר במשך שש עונות את "הישרדות", וביולי האחרון הודיעה הזכיינית רשת שחתמה עם CASTAWAY חוזה להעברת זכויות השידור אליה, לאחר שלטענת CASTAWAY  הערוץ לא שילם את חובו במועד.

בתגובה, הגיש ערוץ 10 בחודש אוגוסט תביעה באמצעות עו"ד ברוך כצמן, יותם בלאושילד וגילית מנטינבנד נגד זכיינית ערוץ 2 ונגד החברה הבריטית, וביקשו מבית המשפט לקבוע כי ההסכם בינה ובין CASTAWAY  לזכויות השידור של "הישרדות" עדיין תקף. 

מרשת נמסר בתגובה: "מאחר ובית המשפט הפך לריאליטי של רגשות נאלץ לערער על ההחלטה בבית המשפט העליון"

מיואב הלדמן, מנכ"ל ערוץ 10 נמסר: 
"ערוץ 10 הביא את פורמט הישרדות לישראל ושידר את התוכנית בהצלחה גדולה במשך 6 עונות. אנחנו נמשיך לעמול קשה בכדי לספק לציבור הצופים בישראל ערוץ טלוויזיה שהוא אופציה ראויה נוספת בשלט לצד ערוץ 2. מי שחשב לנצל את חולשתנו הזמנית כדי להפיק בדרכים עקלקלות רווחים לעצמו התבדה אתמול, התבדה היום ויתבדה גם בעתיד. בית המשפט קבע שאתיקה והגינות חייבות להמשיך להיות עקרון של ברזל בהתנהלות עסקית בכל ענף וגם בטלוויזיה"