שמעון פרס נפגש
נשיא המדינה ובכירי תעשיית הטלוויזיה העולמית

נשיא המדינה, שמעון פרס נפגש הבוקר עם בכירי תעשיית הטלוויזיה העולמית שהגיעו לישראל כדוברים בכנס INTV , כנס החדשנות של קשת, וכאורחיה. קשת השיקה לראשונה בישראל את כנס INTV בנושא חדשנות בטלוויזיה, שנערך בירושלים בהשתתפות בכירים מתעשיית הטלוויזיה והניו מדיה בעולם ובארץ.

מנכ"ל קשת, אבי ניר, היה הראשון להודות לנשיא המדינה על האירוח החם ואמר: "עבורנו אתה מודל ליזמות וחדשנות, באנו לכאן לשמוע ממך על השקפת עולמך, כיצד יראה העתיד מקרוב ומרחוק".

נשיא המדינה ברך את האורחים ופרס את חזונו לגבי סיכויי השלום בעולם ובאזורנו, ניתח את יכולת ההשפעה של מנהיגים ויזמים על הכלכלה הגלובלית ועל מדיניות וממשל בעידן הנוכחי וסיפר כיצד הפכה מדינת ישראל לStart up nation.

הנשיא הדגיש כי "ישראל היא מדינה דלת משאבי טבע אך במרכזה עומד המשאב האנושי המשלב יצירתיות, מדע וחוצפה ישראלית המובילה להישגים גדולים ביותר".

לצד מנכ"ל קשת אבי ניר, השתתפו בפגישה גם שאר משתתפי הכנס ובניהם: ריק רוזן מנהל מחלקת הטלוויזיה ב-WME , ג'וש ברגר, נשיא "Warner UK", דייב גורדון, ראש חטיבת הספורט ב- BBC Sport והאחראי על שידורי אולימפיאדת לונדון 2012. לויד בראון יו"ר ABC לשעבר, מיוצרי ה"סופרנוס" ו"אבודים", סטיבן למברט, מפיק בריטי מוערך ("אמא מחליפה"), לארס בלומגרן - Lars Blomgren - מנכ"ל Filmlance, מחברות ההפקה הגדולות בשוודיה ("("The Bridge, ד"ר מיגל אנדרס, מנהל מעבדת החדשנות של JWT , ושי דוד ממייסדי "Kaltura".