אין תמונה
ממשיך להוביל

סקר TGI, שבודק נתוני חשיפה לעיתונות ולרדיו, התפרסם היום וחושף נתונים המשקפים את ינואר עד דצמבר בשנת 2012.

בסקר מתברר כי העיתון "ישראל היום" ממשיך להיות העיתון הנקרא ביותר בישראל, עם שיעור חשיפה של 39.3% ביום, עלייה מהשנה שעברה שבה הוא עמד על 38.1%. גם המתחרה הגדול שלו, ידיעות אחרונות, רשם עלייה מ-35.8% ב-2011 ל-37.4% ב-2012.

מעריב עם 10.8% לעומת 11.5% בשנה שעברה, הארץ עם %6.5 וגלובס עם 4.5%.

בסופי השבוע, לעומת זאת, ממשיך ידיעות אחרונות להוביל בקריאת עיתוני סוף השבוע, בשיעור של 42.5%. מדובר בירידה קלה לעומת 2011, שבה אחוזי החשיפה עמדו על 43.4%. ישראל היום שומר על יציבות בגיליון סוף השבוע, 32.8% ב-21012 לעומת 31.3% ב-2011. (יש לציין שהעלייה והירידה בחשיפה הנה בטווח הסטייה הסטטיסטית).

כמה מאתנו נחשפים לעיתונים יומיים?65.1%, עלייה קלה מהשנה שעברה שעמדה על 64.1%. לעומת זאת, ברמה חצי שנתית נרשמה ירידה בשיעור החשיפה לעיתוני יום חול מ-66.5%

ומה קורה ברדיו? 73.4% מאתנו נחשפנו לרדיו ב-2012, לעומת 74.6% בשנה שלפני. נרשמה עלייה קלה באזנה בקרב הקבוצה של תחנות קול ישראל (מ37.7% ל-38.6%). גלצ עם 41.3% (לעומת 43.1% בשנה הקודמת) והרדיו האזורי עם 32.6%.