סדרת הרשת #זהמטריד שיצרה התסריטאית והבמאית סיגל אבין הפכה לפני מספר חודשים לוויראלית תוך פחות מ-24 שעות עם יותר ממיליון צפיות. ארבעת הסרטונים הקצרים הציגו הטרדות מיניות בהתבסס על מקרים אמיתיים, בהשתתפות שחקנים כמו ליאור אשכנזי, נועה קולר, הדס ירון, יעל שרוני וירון ברובינסקי. הערב מגיעה חותמת רשמית להצלחת הפרויקט עם השקת הגרסה האמריקאית של #That'sHarassment, שעלתה בארה"ב עם שישה סרטונים חדשים. 

ב-#That'sHarassment מופיעים בין היתר כוכב "חברים" דיוויד שווימר, סינתיה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה"), מייקל קלי ("בית הקלפים"), איימי רוסום ("חסרי בושה"), בובי קנאבלי ("ויניל"), גרייס גאמר (בתה של מריל סטריפ) ועוד. הגרסה האמריקאית מורכבת מגרסאות מתורגמות לארבעת הסרטונים שעלו בעברית, ועוד שני סרטונים חדשים שהופקו באנגלית. גם הפעם אבין כתבה וביימה את הפרויקט, כאשר כל הצוות השתתף בו בהתנדבות.

"אחרי ההשקה בארץ החלו להגיע אליי בקשות ופניות מאנשים שרוצים את הפרוייקט באנגלית", מסרה אבין. "שלחתי את הסרטונים לחבר שלי, דייויד שווימר, ושאלתי אותו אם הוא רוצה להיות שותף לפרוייקט בארה"ב ולעזור לי להרים את זה שם. דייויד צפה בסרטונים ולא היתה שאלה. במיוחד עם כל מה שקורה שם כעת. דייויד רתם את מזדק ראזי, אחד הבעלים של MILK STUDIOS, וככה יצאנו לדרך". 

הרופא

הבוס

הצלם

הפרויקט המלא