סיימון קאוול באקס פקטור (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
כמה בר מרוויחה לעונה? | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL
15 דקות התהילה עברו? זה בסדר, כי הצ'ק השמן נשאר. Business Insider פרסם את רשימת כוכבי הריאליטי הרווחים ביותר. החל משופטים בתוכניות כישרונות ועד למתמודדים - כולם שם מוכיחים לנו איפה נמצא הכסף הגדול.

אז מי במקום הראשון? מכונת המזומנים סיימון קאוול, שהמציא את פורמט ה"אקס פקטור" וגם הביא אותו לאמריקה ב-2012. 95 מיליון דולר שווה קאוול בשנה, כך שלמרות הרייטינג הנמוך של התוכנית בעונה האחרונה, אין מה לדאוג לו. הסכומים שהוא מקבל מהפקת התוכנית והשתתפות בה משכיחים את הצער שבעניין.

אין תמונה
12.5 מיליון דולר ואין כסף לבגדים
בכלל, הכסף הגדול נמצא בתוכניות השירה. צוות השופטים של "The Voice" לעונה 5 מופיע כולו ברשימה עם כריסטינה אגילרה (12.5 מיליון דולר), סי לו גרין (6 מיליון דולר), אדם לווין (10-12 מיליון דולר) ובלייק שלטון (5 מיליון דולר). ריאן סיקרטס, המנחה האגדי של "אמריקן איידול", מרוויח 15 מיליון דולר, 2.5 מיליון פחות מג'ניפר לופז, שחוזרת לשפוט בעונה החדשה של התוכנית. גם ב-"America’s Got Talent" לא חוסכים במשכורות ומשלמים להווארד סטרן 15 מיליון דולר.

גם אם אין לכם שום כישרון וסתם התקמבנתם על תוכנית ריאליטי, יש סיכוי לפרנסה מכובדת. הבנות למשפחת קרדשיאן, למשל, מרוויחות 10 מיליון דולר לעונה. ניני ליקס, המרוויחה הגדולה ביותר בסדרת תוכניות הריאליטי "עקרות בית אמיתיות", מרוויחה מיליון דולר לעונה. לא רע בשביל עקרת בית. הכוכבות האחרות שמופיעות לצידה מגיעות לסכומים צנועים של כמאות אלפי דולרים.

אבל חשוב לזכור שעולם הריאליטי הוא הפכפך. ג'ניפר פיירלי, כוכבת התכנית "ג'רזי שור", הרוויחה 1.95 מיליון דולר בעת שידור הסדרה. אבל עכשיו, אחרי שהסדרה ירדה, היא מסתפקת בסכומים של 200 אלף דולר על השתתפות בעונה של "רוקדים עם כוכבים".