גלעד שליט ורוני שניידר
גלעד ורוני. רק אל תפתחו חשבון פייסבוק משותף
כשזה מגיע לשיא אייטמים ביום, הרשת לא מבדילה בין ג'סטין ביבר לגלעד שליט. וכנראה גם אנחנו. בעצם, עזבו אתכם מביבר, ביומיים האחרונים שליט האכיל אותו אבק. לא לבד כמובן, אלא בלווית החברה החדשה שלו.

רגע, בואו נדייק: זה לא שלגלעד שליט יש חברה חדשה. יש לו חברה ראשונה. מאז שהבאנו אותו לאוויר העולם מעל מסכינו הפרטיים לא באמת הייתה לו בת זוג (להוציא את הנשים המצודדות שאולי פוקדות את בונקרי החמאס. היי, אני לא הייתי שם כדי לשפוט) ואילו עכשיו יש לשליט, לראשונה בחייו, בחורה שהוא מצטלם איתה בחלוק! הנה סיבה לעבור למצב רטט לאומי.

ובשביל ארבעת הישראלים שעוד לא מעודכנים בחדשות - קוראים לה רוני שיינר והם נפגשו בהופעה של אביב גפן, מה שאומר שהם בכלל ביחד משנת 92'. לתקשורת מספרים שהם נפגשו לפני שלושה חודשים, אבל אחרי שהתראו בערך שלוש פעמים טס שליט לאוסטרליה (פחד ממחויבות, מישהו?). בימים אלו הוא אמור לחזור – ואנחנו נדאג שהוא יחזור – ולפי הפרסומים, שיינר האמורה תחכה לו בנתב"ג עם בלון בצורת לב וכרטיס חניה במחיר מופקע. כה חשוב! כה יוצא דופן!

האם אפשר להאשים את העם היושב בציון בהתעניינות הגובלת בצו הרחקה? אחרי הכל, שליט הוא הסלב הישראלי האולטימטיבי - את לא צריכה להתפדח שאת יודעת מי זה, אתה לא צריך לסמס לו כדי להרגיש שהוא שלך, הוא מעורר מחלוקת כמו דובון אכפת לי וצריך לעשות ממש מעט כדי להישאר רלוונטי (ללכת למשחק כדורסל, לטוס לחו"ל ולהצטלם עם בחורה בחלוק. שום דבר שלא עשינו בשנה האחרונה).

רוני שיינר
הו לא! היא אשת תקשורת!
כמובן שכמי שאחראיים בלעדית על עצם קיומו של שליט, הציבור הישראלי, כמו כל הורה מודאג (גם אלו שצעירים ממנו ב6-8 שנים) לא חותמים על שום חתולה בשק. אחרי הכל, איזו מיידלע לא תרצה להתבשם בתהילת העולם העוטפת את האוצר הלאומי? איך נדע שכוונותיה טהורות ונדונייתה מספקת? מנוי עונתי למכבי זה לא עניין זול.

לרוע מזלה, שיינר עשתה שתי טעויות קשות ביחס לציבור הטוקבקיסטים המסור. ראשית, היא עובדת בתקשורת, וכל הנשים בתחום הן כלבות צמאות פרסום. מניסיון. שנית, וחמור הרבה יותר, היא בת 31. בואו ננצל את ההזדמנות כדי ליישר קו – מומלץ מאוד לנשים להיות מתחת לגיל 25. מי שבוחרת אחרת עושה טעות מרה. קשה להבין מדוע בחרה שיינר בגיל שבחרה, אבל השערורייה האמיתית היא ששליט עצמו בחר בגיל אחר לגמרי, וצעיר יותר!

אפשר להכביר מילים על הסכנה הטמונה באישה מבוגרת מבן זוגה, אבל אז נסטה מהפואנטה. לפי הנתונים החיצוניים אפשר להניח שאנחנו ממש קרובים לאובדן השליטה בשליט, ואין ברירה אלא לדבר נחרצות. שליט, אנחנו פונים ללב שלך: אם הנכס הלאומי כבר חייב לצאת עם מישהי, אז לפחות שתהיה ריקי כהן.