לינה דנהאם עומדת בימים אלה במוקד ההתעניינות התקשורתית עם צאת ספרה המדובר "Not That Kind of Girl". עסקת הוצאת הספר של יוצרת "בנות" עלתה לכותרות כשדנהאם קיבלה 3.5 מיליון דולר תמורת כתיבתו, וכעת הגיע הזמן לקצור את הפירות. לצד ההשקה המתוקשרת של הספר, השיקה דנהאם מיני סדרת רשת בת 12 סרטונים, ובה היא היא מייעצת למעריציה בנושאי סקס, פרידות מגברים מהסוג הגרוע, בריונות, חברות ועוד.

הסדרה מתרחשת במה שמוגדר כמשרד של דנהאם, הכולל שולחן עבודה, ניירות טפט בצבעי שחור לבן ואביזרים משרדיים. הסרטונים אורכים כ-20 דקות בסך הכל ובהם עורכת דנהאם מעין טיפול פסיכולוגי למעריציה, הכולל גם תנועות ריקוד משונות וטיפים על הדרכים להיות הבחורה מהסוג הנכון.

כך, למשל, בפרק הראשון מייעצת דנהאם לאחת השואלת אשר מתעניינת כיצד תוכל להמשיך להתלבש בצורה פרובוקטיבית כשהיא מגדירה את עצמה כפמיניסטית, לאפשר לעצמה ללבוש מה שהיא רוצה. זאת משום שעל כל פמיניסטית לקבל גם נשים שמעדיפות, מסיבות של ביישנות או דת, להתלבש בצורה חסודה או צנועה.

בסרטון אחר מקריאה דנהאם מכתב ממעריצה: "היי לינה, אנחנו צריכות לדבר. אני בקולג' ויש לי מנהג נוראי שבו אני שוכבת עם גברים שכל הזמן מתייחסים אליי בצורה נוראית. כאילו, כמה שהם יותר מגעילים ככה אני יותר רוצה להיות איתם. אני לא יכולה לסבול בחורים שנחמדים אליי. איך אני שוברת את המעגל האכזרי הזה?" בתגובה אמרה הכוכבת תוך הזדהות מושלמת: "אני לא יכולה להגיד לך כמה אני מבינה. לפני החבר הנוכחי שלי שהוא אדם מדהים, הייתה לי שורה של המפלצות הכי מזעזעות, דוחות שגרות בואן שהיו חלק מהמיטה והחיים שלי. כך שאין לך מישהי שתזדהה יותר ממני. עם זאת, זה קצת בעייתי, אבל את צריכה לאהוב את עצמך כדי לאהוב מישהו שיאהב אותך". 

את כל פרקי הסדרה תוכלו למצוא בעמוד היוטיוב של הספר