אסי עזר, אחד מצמד המנחים של "האח הגדול", התייחס אתמול אישית להדחה הדרמטית של רוני מיילי בעמוד הפייסבוק שלו. מאז התקרית הקשה שהתרחשה בין מיילי לבין לבנה גוגמן, נפוצה השמועה לפיה הציב עזר אולטימטום לראשי התכנית והודיע כי יפסיק להנחות במידה ומיילי יישאר בבית. הדברים של עזר מציירים תמונה שונה לחלוטין של קבלת ההחלטות בטרם ההדחה.

הפוסט של אסי עזר
"גאה בהחלטה וגאה בתכנית". אסי עזר

"היי חברים", פתח עזר, "אז בשעות האחרונות אני מקבל עשרות הודעות טקסט + הודעות בפייסבוק וכולם מספרים לי שנכנסתי למשרדי קשת, דפקתי על השולחן ודרשתי שיוציאו את רוני מיילי מהבית אחרת אני לא חוזר להנחות את התוכנית. כותבים לי "תודה" ו"גאים בך" ושלל מחמאות.אז צר לי לעצור את החגיגה ולבשר לכם שנכון, רוני מיילי יצא מבית האח הגדול, אבל ממש לא בגלל שאני איימתי בשום דבר.

"אמנם הייתי בישיבה בה התקבלה ההחלטה להוציא את רוני", הסביר המנחה, "ונכון גם תמכתי בה, אבל אבל אני חייב לציין שההחלטה התקבלה ונתמכה על ידי קבוצה גדולה של מקבלי החלטות, ואותם מקבלי החלטות הם האנשים שעושים מדי שבוע את האח הגדול - עורכים, מפיקים ואנשי תוכן. כן כן, זה מבאס לשמוע, כי נורא כיף להיכנס ב"רודפי הרייטינג" כפי שהם מכונים על ידי חלק מחברי בפייסבוק (אלה שלעולם לא רואים האח הגדול אבל תמיד כותבים סטטוס עליו בסיום כל תוכנית), אבל ההחלטה להוציא את רוני מיילי מהבית לא הגיעה משום אולטימטום של שום מנחה הומו שמייצג את הקהילה, אלא מקבוצה של אנשים שהתוכנית חשובה להם ומה שהיא מייצרת חשוב להם, מאד. חלקם סטרייטים, חלקם גאים, אבל זה ממש לא קשור למערך השיקולים".

"אני גאה על ההחלטה וגאה במי שהחליט לקחת אותה", סיכם עזר את דבריו, "אני גם גאה בתוכנית שאני עובד בה מאד. ולא, לא איימתי בהתפטרות וממש לא היתה לי כוונה לעשות זאת, כי פשוט לא הייתי צריך. וזהו".

לסיום, דאג עזר לסגור חשבון עם מי שהחליטו להפנות את האצבע המאשימה כלפיו: "ולכל מי שכתב לי ב24 שעות האחרונות שאני צריך "להתבייש בעצמי" ושאני עושה "עוול לקהילה" וכו', יש לי רק דבר אחד להגיד - תעשו עשירית ממה שעשיתי בשביל הקהילה בשנים האחרונות ואז נדבר. כפיים. לילה טוב".

הפוסט הפך ויראלי תוך זמן קצר ובמשך 14 השעות שחלפו מאז פירסומו צבר כבר יותר מ-27,000 לייקים ומעל ל-500 שיתופים.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו