ג'וליאן באט, סטודנט אמריקאי, השתתף השבוע בשעשועון הוותיק "גלגל המזל", והפך מהר מאד לבדיחת רשת. זאת על אף שהמזל שיחק לו בצורה די מדהימה לאורך הערב כולו. בין היתר כשהגלגל נעצר על האפשרות לזכות במיליון דולר ובמכונית חדשה.

על אף שהגורל חייך אליו, באט עצמו התקשה בהשלמת משימות פשוטות כדי להבטיח את הפרסים. בשלב מסוים, ניחש נכונה את האותיות שהיו דרושות להשלמת הביטוי 'The Mythological Hero Achilles' (הגיבור המיתולוגי אכילס) וחשף אותו בשלמותו. כעת כל שהיה עליו לעשות הוא לקרוא את המשפט ולאסוף את הכסף. בדיוק כאן הוא הצליח לטעות בהגיית המילה "אכילס", והפסיד את התור ביחד עם האפשרות לקחת את הכסף.

מאוחר יותר, הפסיד המתמודד את הסיכוי לזכות במכונית, כשכל מה שנדרש ממנו היה לנחש שתי אותיות שהיו חסרות בביטוי 'The World's Fastest Man' (האיש המהיר בעולם). גם במקרה הזה התור עבר הלאה למתמודדת ברת המזל, שהופיעה אחריו ולקחה מידיו את הפרסים.

שיא שלישי נרשם כשבאט לא הצליח לבטא גם את המילה Decision (החלטה), אחת הנפוצות בשפה האנגלית. למרות הכישלון המביך שלו, באט עדיין הצליח לקבל הכי הרבה נקודות במהלך הפרק ששודר. לפי עיתון האוניברסיטה בה הוא לומד, באט חלם להשתתף בתכנית מזה זמן רב. "צפיתי בתכנית מאז שאני זוכר את עצמי ותמיד חלמתי לפתור את החידות מול קהל חי".