ג'ארד פדלקי טוויטר (צילום: צילום מסך מתוך Twitter)
הציוץ שהתחיל את כל הבלאגן | צילום: צילום מסך מתוך Twitter

אם הפנים של ג'ארד פדלקי נראות לכם מוכרות, זה כנראה כי צפיתם ב"בנות גילמור" או ב"על טבעי". מסתבר שיש הרבה אנשים שזה מעניין אותם משום שפדלקי מחזיק בחשבון טוויטר פעיל פופולארי ובו 1.2 מיליון עוקבים. החשבון הזה עמד במוקד הסערה בעקבות מותו של פיליפ סימור הופמן. פדלקי ניצל את הרשת החברתית כדי לצייץ את דעתו על מותו של השחקן המוערך. בציוץ כתב: "'עצוב' היא לא הדרך לתאר מוות של אדם בן 46 שזורק את החיים שלו בשביל סמים. 'חסר היגיון' יותר מתאים. 'טיפשי'."

ג'ארד פדלקי (צילום: Ethan Miller, GettyImages IL)
חושב שהמוות של הופמן יותר טיפשי מעצוב | צילום: Ethan Miller, GettyImages IL

התגובות הזועמות לא איחרו כמובן להגיע. חלק מהמצייצים ברשת טענו שפדלסקי מתנהג בחוסר רגישות ומבייש את השם הטוב של "בנות גילמור", אחרים הלכו רחוק יותר כשכתבו שהוא הורס את זכרו של שחקן דגול ב-140 תווים, ושהדבר הטיפשי היחידי הוא ש"על טבעי" עדיין משודרת בשנת 2014.

פדלקי מחק בתגובה את הציוץ השערוריתי וניסה להסביר את כוונתו בסדרה נוספת של ציוצים, שלא בדיוק הצליחה להשתיק את הסערה. "לא התכוונתי להגיד שהופמן הוא טיפש, או שההתמכרות שלו לא הייתה אמיתית. פשוט יש לי הגדרה אחרת למושג 'טרגדיה'", צייץ השחקן והוסיף בציוץ נפרד: "כשאני חושב על טרגדיה אני חושב על יהודה איש קריות, רצח עם או מאמרים בעיתונים. אבל בכל מקרה המוות שלו פשוט עצוב".