ג'יימס פרנקו  (צילום: Walter McBride, GettyImages IL)
סוטה או גאון? | צילום: Walter McBride, GettyImages IL
בסוף השבוע האחרון הואשם השחקן ג'יימס פרנקו בניסיון לפתות נערה שעדיין לא מלאו לה 18 דרך אינסטגרם. מה שלא כולם יודעים הוא שבמקביל מקדם פרנקו בימים אלה סרט חדש בכיכובו. בסרט הוא מגלם מאמן שמנהל רומן עם תלמידה צעירה. צירוף מקרים? שמועות חדשות גורסות שהפרשה המביכה היא לא פחות מכלי לקידום הסרט.

עוד בערוץ התרבות:

הסרט, "פאלו אלטו" ׁׁׁׁ(Palo Alto), מתרכז בחייהם של חבורת תיכוניסטים אמריקאיים וההתמודדויות שלהם עם סוגיות כמו סקס, סמים ואלימות. את הסרט ביימה וכתבה ג'יה קופולה, נכדתו של במאי "הסנדק" פרנסיס קופולה, והעלילה מבוססת על ספר באותו השם שכתב פרנקו עצמו. הספר מורכב מקובץ סיפורים קצרים ומבוסס על זכרונות מנעוריו של השחקן.

לצדו של פרנקו מככבים בסרט אמה רוברטס ("הצעקה", "אנחנו המילרים"), בתפקיד הנערה שמנהלת רומן עם פרנקו, וואל קילמר ("אהבה בשחקים", "באטמן לנצח"). עד כה הוקרן "פאלו אלטו" בפסטיבלים שונים ובקרוב ייצא בבתי קולנוע מסחריים בארה"ב.

אם פרנקו אכן תכנן את התקרית, זו לא תהיה הפעם הראשונה שהוא משתמש בדרכים יצירתיות כדי לקדם את סרטיו. בראיונות לסרט "מילק", בו גילם אקטיביסט והומו מוצהר, שלח פרנקו רמזים מעורפלים לגבי המיניות שלו ואף אמר "אולי אני פשוט גיי".

מאז פרצה הפרשה הספיק פרנקו להתנצל בשידור חי בתכנית של קלי ריפה ומייקל סטראה. "שיקול הדעת שלי היה מוטעה ולמדתי את הלקח שלי", הוא אמר.