אנחנו לא יודעים איזה סיפורים יש לכם מגיל 3, אבל קשה להאמין שהם יותר טובים מזה של ז'אנג ג'ונהאו. הזאטוט המקסים הזה הצליחה להדהים מיליארד סינים בשבוע שעבר, עם הופעה שנעה בין המדהים לקצת קריפי. הפלא הזה התרחש ב"Amazing Chinese", אחת מתכניות הריאליטי הפופולאריות במדינה והגרסה המקבילה לסדרת "Got Talent" של סיימון קאוול.

ג'ונהאו מגיע מהעיר זיבו במחוז שנדונג, הממוקם בחלקה המזרחי של סין.  בסרטון שהציג אותו הסביר שהגיע לתכנית עם התינוק שלו כדי "לרקוד באופן שרירותי". ה"תינוק" הסתבר כמערכת סאונד ניידת בצורת מזוודה, מהסוג שהייתם מצפים למצוא רק בסין. הגאון הקטן חשב על הכל, מלבד מישהו שילחץ עבורו על כפתור הפליי. את זה הוא נאלץ להשיג אחרי מסכת נשיקות מביכה למדי מהשופטים.

תחליטו לבד אם ג'ונהאו הוא באמת התינוק הכי מבריק שנולד או סוג של רובוט סופר מתוחכם, אבל הילד הגיע מוכן עם סט ריקודים שונה לכל אחד מהשירים במערכת שלו. כל אחד חמוד יותר מהקודם. ג'ט לי, שמשמש כאחד מהשופטים בתכנית, אפילו זכה לקבל ממנו שיעור קצר באמנויות לחימה. אבל אם עד עכשיו לא נמס לכם הלב, חכו עד שתשמעו למה הוא רוקד. רמז: זה קשור לאמא.

כדרכן של תופעות חסרות כל הסבר הגיוני כמו זאת, הפכה ההופעה הזאת לויראלית במהירות. מעל 6 מיליון גולשים כבר הספיקו לצפות במופע של ג'ונהאו, שעבר כמובן לשלב הבא בלי שום בעיה. מעניין מה הוא מתכנן לתכניות הבאות.