הוול סטריט ג'ורנל  נחשב לאחד העיתונים היוקרתיים ביותר בארה"ב, עם אג'נדה עסקית-כלכלית שמכוונת לאחוזון המבוסס של האוכלוסייה האמריקאית. עם זאת גם בתוך המערכת המובחרת הזאת, מסתבר, ישנם עשבים שוטים. אחד מהם הוא ג'יימס טרנטו, פובליציסט ועורך מדור הדעות בעיתון, שהחליט כך נראה לצאת למלחמת חורמה במין הנשי.

במסגרת הטורים והפינות המצולמות בהשתתפותו תוקף טרנטו שוב ושוב את התנועות השונות לקידום האישה, ומשמיע דעות שהופכות אותו לאחד העיתונאים השנויים במחלוקת במדינה. "הכל מתחיל בהולדתה של התנועה הפמיניסטית בשנות ה-60 ובחולשה האינטלקטואלית שלה", מסביר טרנטו, "נשים רצו להיות שוות ערך לגברים גם בתחומי הצבא אבל הן לא יכולות בגלל עניין הלידה. הבעיה החברתית העיקרית בתחום הנישואים היא שמדובר באמצעי לשלוט בגברים, לאלף אותם להיות קשורים לאישה וילדים. גברים מוותרים על החופש שלהם תמורת הסיכוי להקים משפחה".

השליטה בהתרבות היא, כאמור, התחום שלפי טרנטו מעניק לנשים שליטה לא מוסרית. "הנשים המודרניות רוצות לשלוט בתהליך של ילדים באמצעות הגלולות והטכנולוגיה שמאפשרת להן ללדת בגיל מאוחר ולפתח קריירה. זאת הסיבה לכך שילדים רבים נולדים ללא אב בחייהם. רק לנשים יש את הכוח להחליט מתי הם ייוולדו".

כלי תקשורת רבים יצאו כנגד טרנטו בתקופה האחרונה וקראו לעורכי העיתון להדיח אותו. "ג'יימס טרנטו הוא טרול שונא-נשים", טוען אחד מעורכי Jezebel בטור שפרסם לאחרונה. "ההערות המיזוגניות שלו מעניקות הגנה למעשי אונס ואלימות נגד נשים ותולה את האשמה ב'פוריות המינית המתפרצת שלהן'. שלחתי מכתב לעורכי הוול סטריט ג'ורנל וביקשתי שיסבירו את ההיגיון בפרסום של הדברים הנוראים האלה בעיתון שלהם. הם העדיפו לא להשיב".

ג'יימס טרנטו (צילום: FOX)
מישהי מחפשת שידוך? | צילום: FOX
"הלוואי ולנשים לא הייתה שום אפשרות בחירה בכלל", נכתב באירוניה במגזין Slate, "כך היינו יכולים לחזור לעניינים חשובים באמת כמו להתחתן מהסיבות הלא נכונות ולגדל רק בנים, כדי שיום אחד בעתיד מישהו יכתוב בטור שלו משפט כמו: 'לא מובן למה הגברים של היום לא הופכים לבעלים ואבות אחראיים. כנראה שזה בגלל האימהות שלהן". טרנטו עצמו, אגב, לא נישא מעולם. נשים, באמת אי אפשר להבין אתכן.

>> בואו לפייסבוק שלנו