תאונת המדיה של הניו יורק טיימס
תזמון בעייתי במיוחד. הכותרת והפרסומת
תאונות מדיה הן כנראה גזירת גורל. קצב החדשות המהיר והקפיצה מנושא לנושא, כמעט מבטיחים שבשלב כזה או אחר כותרת ופרסומת ייפגשו בקונטקסט מוזר. ובכל זאת, כשתקלה מהסוג הזה מתרחשת בעיתון הכי מפורסם בעולם, ועוד ביום שבו נמצאת התשובה הטראגית לחידת גורלו של מטוס ומאות נוסעיו, הכל נראה מסעיר הרבה יותר.

בזמן שהכותרת הראשית של הטיימס דיווחה על ההודעה הדרמטית של ממשלת מלזיה על התרסקותה של טיסה MH370 באוקיינוס, הופיעה באתר פרסומת גדולה חברת "אפל" שמציגה צוללנים משתמשים באייפד שלהם מתחת למים. "תראו את הדרכים המגוונות שבהן אנשים משתמשים באייפד מסביב לעולם", נכתב בכיתוב התמונה.

קוראים רבים הפנו את תשומת ליבם של עורכי האתר לשילוב הבעייתי בין הכותרת והפרסומת, אבל עברו לא פחות משעתיים עד שהפרסומת הוסרה מהאתר. בזמן הזה חגגו, כמובן, משתמשי טוויטר על השילוב הבעייתי והתלוננו על הזמן הארוך שנדרש לטפל בו.